
Το βενζινοκίνητο Torres είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV της αγοράς (30.890 ευρώ).
Με το ηλεκτρικό κάνεις 100 χλμ. μέσα στην πόλη με 3 ευρώ.
Έχουν και τα δύο macho εμφάνιση αλλά είναι ελαφρώς διαφορετικά στην όψη.
Είναι ευρύχωρα, το ηλεκτρικό έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία του (839 λτ.)
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Torres σε βενζίνη με 163 ίππους Vs Torres EVX με 207 άλογα
To Torres είναι ο εκπρόσωπος της KGM στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών SUV και διατίθεται τόσο με τούρμπο κινητήρα βενζίνης 163 ίππων όσο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 207 άλογα και μπαταρία με 72 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα. Βάζουμε σε σύγκριση αυτές τις δύο επιλογές, σημειώνοντας πως οι αρχικές τους τιμές ξεκινούν από τα 30.980 ευρώ και τα 34.190 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης των 3.000 ευρώ του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3) αντίστοιχα, όντας αμφότερες πολύ ανταγωνιστικές. Η διαφορά στο κόστος αγοράς είναι πάνω από 3.000 ευρώ, όμως, όπως θα δούμε στην συνέχεια, υπολογίζοντας το κόστος καυσίμου ανά έτος για το κάθε μοντέλο θα δούμε ότι αυτή η διαφορά μηδενίζεται λόγω της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει το ηλεκτρικό.
Έχουν και τα δύο macho εμφάνιση αλλά είναι ελαφρώς διαφορετικά
Το KGM Torres έχει μήκος 4,7 μέτρα, πλάτος 1,89 μ., ύψος 1,75 μ. και ξεχωρίζει αμέσως τόσο χάρη στις πληθωρικές του διαστάσεις όσο και λόγω της σχεδιαστικής του γλώσσας που συνδυάζει τις μοντέρνες γραμμές και τις μεγάλες επιφάνειες με έντονες ακμές, χωρίς ταυτόχρονα να καταφεύγει σε ακρότητες. Τις εντυπώσεις κλέβουν σίγουρα οι δύο χειρολαβές στο καπό (θυμίζουν παλιά 4κίνητα μοντέλα) και το ανάγλυφο στην πίσω πόρτα που θυμίζει κάλυμμα εφεδρικού τροχού. Το βενζινοκίνητο έχει ωστόσο ελαφρώς διαφορετική εμφάνιση από το ηλεκτρικό. Στο πρώτο, η μάσκα έχει 6 κάθετες γρίλιες και τρισδιάστατα LED φώτα, ενώ στην περίπτωση του ηλεκτρικού, ο πρόβολος είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και στην θέση της γρίλιας υπάρχουν λεπτοί οριζόντιοι προβολείς που δείχνουν ενσωματωμένοι στο καπό. Διαφορετικό είναι και το πίσω μέρος, με το ηλεκτρικό να έχει φώτα με διαφορετικά γραφικά.
Είναι από τα πιο προσιτά SUV στην κατηγορία τους και είναι γεμάτα με εξοπλισμό
Μεγάλο πλεονέκτημα του KGM Torres ανεξαρτήτως κινητήριου συνόλου είναι η τιμή του. Πιο συγκεκριμένα, το δικίνητο, χειροκίνητο KGM Torres των 163 ίππων κοστίζει από 30.890 ευρώ, τιμή που το καθιστά το φθηνότερο μεσαίο SUV στην ελληνική αγορά, ενώ το αμιγώς ηλεκτρικό είναι αυτή την στιγμή, το δεύτερο φθηνότερο μεσαίο ηλεκτρικό SUV (το κινέζικο Leapmotor C10 είναι 290 ευρώ φθηνότερο), με την αρχική τιμή του να εκκινεί από τα 34.190 ευρώ.
Οι ανταγωνιστικές τιμές συνδυάζονται με πολύ πλούσιο βασικό πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3 ιντσών με navigation, κάμερα όπισθεν, πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, LED φώτα και full πακέτο ηλεκτρικών ευκολιών, ενώ το ηλεκτρικό προσφέρει επιπλέον προβολείς ομίχλης και κάμερες 360 μοιρών.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Το ηλεκτρικό έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Πιο σβέλτο και οικονομικό το Torres EVX |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: ¶νετα και ασφαλή σε κάθε συνθήκη |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |