Μπαίνοντας στο σαλόνι του Torres, είτε πρόκειται για τη βενζινοκίνητη είτε για την ηλεκτρική του έκδοση, γίνεται άμεσα αντιληπτό πως έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην ποιότητα και την σωστή συναρμογή του εσωτερικού. Το ταμπλό έχει μαλακά υλικά στις επιφάνειές του, το φινίρισμα είναι στις περισσότερες περιπτώσεις πολύ προσεγμένο, ενώ το τεχνολογικό προφίλ είναι υψηλό χάρη στην παρουσία δύο πλήρως ψηφιακών οθονών με διάμετρο 12,3 ιντσών. Η κεντρική οθόνη αφής έχει ικανοποιητική απόκριση που παίρνει βελτίωση και ανάλογα γραφικά, με το μενού να είναι απλό και εύκολο στη χρήση, ωστόσο οι μπόλικοι φυσικοί διακόπτες που είναι μαζεμένοι στο τιμόνι χρειάζονται αρκετή εξοικείωση.
Οι χώροι και στα 2 αυτοκίνητα είναι τέτοιοι που μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση ακόμη και 5 ενήλικες, χάρη στο αρκετά φαρδύ πίσω κάθισμα των 1,41 μέτρων και το μεγάλο μεταξόνιο που προσφέρει χώρο 19 εκ. για τα γόνατα και 7,5 εκ. για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα εντοπίζεται στον χώρο αποσκευών όπου το αμιγώς ηλεκτρικό Torres EVX προσφέρει 839 λίτρα, αντί 703 λίτρων του βενζινοκίνητου (136 λίτρα διαφορά).