
To Torres βενζίνης έχει κάτω από το καπό έναν 1.500άρη, 4κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα που αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ) και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης. Η λειτουργία του είναι γραμμική και σε γενικές γραμμές πολιτισμένη, επιταχύνει καλά και προσπερνά με ασφάλεια (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 13,3 δλ.). Επειδή, απουσιάζει κάποιο σύστημα εξηλεκτρισμού, η κατανάλωση μέσα στην πόλη φτάνει τα 11 λτ./100 χλμ, ενώ στο ταξίδι, η κατανάλωση πέφτει σε πιο λογικές τιμές (7 λτ./100 χλμ.). Υψηλές είναι και οι εκπομπές CO2 με τα 180 γρ./χλμ. να μην επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.

Στην καθημερινότητα, το Torres EVX με την 73άρα μπαταρία χημείας φωσφορικού σιδήρου λιθίου (72 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) βγάζει 380 χλμ..
Το ηλεκτρικό Torres EVX από την άλλη κινείται χάρη σε ένα ηλεκτρομοτέρ τοποθετημένο στο μπροστινό άξονα που παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (72 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) που προσφέρει αυτονομία 380 χλμ. (462 χλμ. υπόσχεται η KGM) με βάση τη μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας που μετρήσαμε στη διάρκεια της δοκιμής (γύρω στις 19 kWh/100 χλμ.). Στην πόλη, η αυτονομία αυξάνεται στα 450 χλμ. χάρη στην ανάκτηση ενέργειας που γίνεται κατά το φρενάρισμα (έχει 3 βαθμίδες), με την κατανάλωση να πέφτει λίγο στα 16 kWh/100 χλμ., ενώ στο ταξίδι, οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν αυτονομία 329 χλμ. (μέση κατανάλωση 21,9 kWh/100 χλμ.). Χάρη στον στάνταρ on-board φορτιστή των 11 kW, η πλήρης φόρτιση απαιτεί 7 ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή DC μπορεί να φορτιστεί από 10% σε 80% μέσα σε μόλις 28 λεπτά με ταχύτητες έως 350 kW.
Η ιπποδύναμη του Torres EVX είναι 207 άλογα και 339 Nm ροπής και χαρίζει στο μοντέλο πολύ καλές επιδόσεις και ρεπρίζ (0-100 σε 7,9 δλ., 60-100 και 80-120 σε 4,0 και 5,2 δλ. αντίστοιχα.), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 175 χλμ./ώρα.
Ποιο καίει λιγότερο;
To κόστος μετακίνησης για το Torres EVX είναι χαμηλότερο από αυτό του βενζινοκίνητο. Πιο αναλυτικά, αν το φορτίσεις με χρέωση οικιακού ρεύματος (σε πρίζα σούκο ή wallbox) χρειάζεται 3 ευρώ για κάθε 100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, όταν το βενζινοκίνητο με μέση κατανάλωση 10 λτ., χρειάζεται να δώσεις 17,5 ευρώ σε βενζίνες για κάθε 100 χλμ. (τιμή 95άρας βενζίνης στα 1,75 ευρώ).
Σελίδα 1 | KGM Torres σε βενζίνη ή ηλεκτρικό; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Το ηλεκτρικό έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Πιο σβέλτο και οικονομικό το Torres EVX |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: ¶νετα και ασφαλή σε κάθε συνθήκη |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |