
2 Φωτογραφίες »
Τόσο το βενζινοκίνητο όσο και το ηλεκτρικό Torres δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την ασφαλή οδική συμπεριφορά, ό,τι ακριβώς θέλει και περιμένει κάποιος από ένα οικογενειακό SUV αυτής της κατηγορίας. Παρά το μεγάλο όγκο του, το Torres είναι εύκολο στον χειρισμό του, έχει πολύ σωστή θέση οδήγησης και χάρη στον κύκλο στροφής των 10,8 μέτρων, θα μπορέσει οποιοσδήποτε να το κουμαντάρει καλά μέσα στην πόλη.

2 Φωτογραφίες »
Με μήκος 4,715 μ. το KGM Torres EVX είναι ένα μεσαίο ηλεκτρικό οικογενειακό SUV με μέγεθος ανάλογο ενός Tesla Model Y.
Σε μια διαδρομή με στροφές, το Torres ανταποκρίνεται καλά χάρη στα φαρδιά του μετατρόχια, την γεμάτη από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης φαρέτρα του και την σωστά ρυθμισμένη ανάρτησή που κρύβει το βάρος του αυτοκινήτου, ειδικά στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Το τιμόνι δεν είναι τόσο κοφτερό και τα φρένα δεν είναι από τα πιο δυνατά της κατηγορίας, όμως και στις δύο περιπτώσεις ο βαθμός που παίρνουν είναι ικανοποιητικός, αν λάβουμε υπόψη τον χαρακτήρα του μοντέλου.
Στον αυτοκινητόδρομο, το Torres, ανεξαρτήτως κινητήρα, ξεχωρίζει χάρη στην «σιγή ιχθύος» που επικρατεί στην καμπίνα, με τα ντεσιμπέλ να είναι αντίστοιχα με αυτά που έχουμε μετρήσει σε premium μοντέλα, ενώ η κύλισή του αποπνέει αίσθημα ασφάλειας στις πιο υψηλές ταχύτητες. Τέλος, στις δικίνητες εκδόσεις του, το Torres θα νιώσει σχετικά άνετα πάνω στο χώμα, χάρη στη μεγάλη απόσταση που έχει από το έδαφος ειδικά στην βενζινοκίνητη έκδοση (195 χλστ αντί 165 χλστ. στην ηλεκτρική), με την παρουσία ρεζέρβας ανάγκης και όχι κάποιου κιτ επισκευής να κάνει τον οδηγό να νιώθει πιο σίγουρος.
Σελίδα 1 | KGM Torres σε βενζίνη ή ηλεκτρικό; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι: Το ηλεκτρικό έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Πιο σβέλτο και οικονομικό το Torres EVX |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: ¶νετα και ασφαλή σε κάθε συνθήκη |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |