ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

1. «Ακου» τον κινητήρα

 Σχολιάστε 
Όταν αρχίζει να μουγκρίζει ο κινητήρας φωνάζει ότι πρέπει να επιλεγεί μεγαλύτερη σχέση, όταν σκορτσάρει χρειάζεται κατέβασμα. Απλά πράγματα…

Όταν αρχίζει να μουγκρίζει ο κινητήρας φωνάζει ότι πρέπει να επιλεγεί μεγαλύτερη σχέση, όταν σκορτσάρει χρειάζεται κατέβασμα. Απλά πράγματα…

Ο αριθμός των στροφών για την αλλαγή ταχύτητας δεν είναι κάτι στάνταρ, αλλά εξαρτάται από το αυτοκίνητο και συγκεκριμένα από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα. Είναι λοιπόν απαραίτητο να γνωρίζει ο οδηγός σε ποιες στροφές αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και η ροπή του κινητήρα. 
 
Δεν έχει νόημα να διατηρεί κανείς μια σχέση πάνω από τις στροφές απόδοσης της μέγιστης ιπποδύναμης νομίζοντας πως θα επιταχύνει γρηγορότερα. Ούτε βέβαια είναι σωστό να αλλάζει σχέση σε πολύ χαμηλότερες στροφές από αυτές της απόδοσης της μέγιστης ροπής, αφού ο κινητήρας «κρεμάει» ή και σκορτσάρει. Θα πρέπει να μάθει κανείς να αναγνωρίζει τον ήχο της μηχανής που θα του «λέει» ποτέ χρειάζεται η αλλαγή της ταχύτητας. 

Σελίδα 1Έχεις χειροκίνητο; Πως να μην ζορίζεις δίσκο, τακάκια & κιβώτιο
Σελίδα 21. «Ακου» τον κινητήρα
Σελίδα 32. Αλλαγές στη μέγιστη ροπή για οικονομία
Σελίδα 43. Στρίψε με τη σωστή σχέση
Σελίδα 54. Γλίτωσε λεφτά φρενάροντας με το κιβώτιο
Σελίδα 65. Το δίσκο και τα μάτια σας!
Autotriti.gr
Citroen