Ο Σεμπαστιάν Λεμπ αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως ακόμα και στα 44 του χρόνια είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών.

Στο πρώτο σκέλος του αγώνα πρώτος στη γενική κατάταξη βρέθηκε ο Ντάνι Σόρντο.

Ο Λεμπ είχε αποχή τριών ετών από το WRC και πέντε ετών από χωμάτινα ράλλυ.

Ο Κρις Μικ βρέθηκε τέταρτος γενικής στο πρώτο σκέλος.

Η γενική κατάταξη της πρώτης ημέρας.

Loeb: Ο βασιλιάς επιστρέφει

2.936 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2018)

Τι κι αν απέχει 3 χρόνια από το WRC και 5 χρόνια από τα χωμάτινα ράλλυ, ο Σεμπαστιάν Λεμπ κέρδισε τις εντυπώσεις και τη δεύτερη θέση γενικής την πρώτη μέρα του Ράλλυ Μεξικό, μένοντας σε απόσταση αναπνοής πίσω από τον πρωτοπόρο Ντάνι Σόρντο.

Σε αυτό το γύρο του WRC όπως ήταν αναμενόμενο τα φώτα πέφτουν κυρίως στον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή της διοργάνωσης Σεμπαστιάν Λεμπ (σερί τίτλων από το 2004-12), ο οποίος αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως παρά τα 44 του χρόνια είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς όλων των εποχών και το WRC γι` αυτόν είναι σαν το ποδήλατο. Απαξ και το μάθεις, δεν το ξεχνάς...

Στο αγωνιστικό κομμάτι, λοιπόν, δύο έμπειροι οδηγοί, οι Ντάνι Σόρντο (Hyundai i20 WRC) και Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen C3 WRC) βρέθηκαν στις πρώτες δύο θέσεις της γενικής κατάταξης την πρώτη μέρα του Ράλλυ Μεξικό οδηγώντας πολύ γρήγορα, κερδίζοντας παράλληλα από δύο ειδικές έκαστος. Βέβαια δεν είναι μυστικό πως και οι δύο επωφελήθηκαν της σειράς εκκίνησης, όπως παραδέχτηκε και σε δηλώσεις του ο Λεμπ, η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο ιδιαίτερα σε χωμάτινους αγώνες καθώς οι πρώτοι «σκουπίζουν» το δρόμο.
 

Από εκεί και πέρα, στην τρίτη θέση γενικής ξεκινά σήμερα ο Όττ Τάνακ (Toyota Yaris WRC) ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα υπερθέρμανης του κινητήρα χθες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μην τρέχει με το anti-lag ενεργοποιημένο, με ό,τι επιπτώσεις σημαίνει αυτό για την απόδοση του μοτέρ. Υπενθυμίζουμε δε πως η Toyota Gazoo Racing είχε τα ίδια προβλήματα και πέρυσι με τον κινητήρα του Yaris, υποστηρίζοντας πως δεν θα επαναληφθούν πριν ακόμη αρχίσει το Πρωτάθλημα.

Η πρώτη πεντάδα έκλεισε με τους Κρις Μικ (Citroen C3 WRC) και Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford Fiesta WRC) στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Ο Βρετανός οδηγός της Citroen Total Abu Dhabi έμοιαζε φαβορί στην αρχή, ωστόσο μια κακή επιλογή ελαστικών με σκληρή γόμα, ενώ όλοι χρησιμοποιούσαν μαλακή, και δύο τετ-α-κε του στοίχισαν σε χρόνο. Από την άλλη όσον αφορά στον Οζιέ, το τετ-α-κε στην έβδομη ειδική σε συνδυασμό με την σειρά εκκίνησης (ξεκινούσε δεύτερος στις ειδικές διαδρομές) οδήγησαν τον Γάλλο να μάχεται για την πέμπτη θέση, ενώ σημειώνουμε πως δεν παρέλειψε να τονίσει σε δηλώσεις του το μειονέκτημα του λόγω της σειράς εκκίνησης. 

Τέλος, υπογραμμίζουμε πως το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Μεξικό ήταν καταστροφή για δύο ομάδες, την Toyota Gazoo Racing και την M-Sport Ford, καθώς δύο από τα τρία πληρώματά τους εγκατέλειψαν. Αναλυτικότερα, για την Toyota ο Εσαπέκα Λάππι είχε έξοδο στην 7η ειδική και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα βγήκε εκτός λόγω βλάβης στο δυναμό, ενώ για την M-Sport ο Σούνινεν είχε έξοδο και ο Έλφιν Έβανς αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν μετά από έξοδο ο συνοδηγός του, Ντάνιελ Μπάριτ, διακομίστηκε στο νοσοκομείο με πιθανή διάσειση.

Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με την γενική κατάταξη, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά το πρώτο σκέλος και μην χάσετε το video από τα highlights της Παρασκευής:

 

PEIRAIOS LEASING
OPEL