Πώς έγινε η μέτρηση

64.737 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2020)
Πώς έγινε η μέτρηση

Ένα λέιζερ τοποθετημένο πάνω σε έναν κάθετο άξονα με δυνατότητα περιστροφής κατά 360 μοίρες ήταν το βασικό όργανο μέτρησής μας. Αυτό μάλιστα, ήταν τοποθετημένο στη θέση του οδηγού και όχι στο κέντρο του οχήματος, ώστε να προσομοιώνονται πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Από εκεί και πέρα σημαντική στη μέτρηση ήταν η θέση του καθίσματος οδηγού και συνοδηγού. Για αυτό σε όλα τα αυτοκίνητα το κάθισμα του οδηγού ρυθμίστηκε στο σωματότυπο οδηγού με ύψος 1,75μ. και ακριβώς στην ίδια διάταξη ρυθμίστηκε και το κάθισμα του συνοδηγού. Τέλος, ως προς το ύψος και την ακτίνα του λέιζερ, η δέσμη στόχευε σε σημεία που κοιτάει ο οδηγός σε καθημερινές συνθήκες, ώστε πάλι να προσομοιώνεται η πραγματικότητα.

Σελίδα 1Mega Test ορατότητας σε 10 μικρά
Σελίδα 2Πώς έγινε η μέτρηση
Σελίδα 3Citroen C3: Τυφλές γωνίες 106ο
Σελίδα 4Ford Fiesta: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 5Honda Jazz: Τυφλές γωνίες 99ο
Σελίδα 6Hyundai i20: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 7Nissan Micra: Τυφλές γωνίες 109ο
Σελίδα 8Opel Corsa: Τυφλές γωνίες 115ο
Σελίδα 9Peugeot 208: Τυφλές γωνίες 122ο
Σελίδα 10Renault Clio: Τυφλές γωνίες 103ο
Σελίδα 11Toyota Yaris: Τυφλές γωνίες 91ο
Σελίδα 12Volkswagen Polo: Τυφλές γωνίες 95ο
Σελίδα 13i20, Fiesta & Yaris ανεβαίνουν στο βάθρο
SPRING SEAT
NISSAN