Citroen C3: Τυφλές γωνίες 106ο

64.751 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2020)
Citroen C3: Τυφλές γωνίες 106ο
4 Φωτογραφίες »

Όταν κάθεσαι στα αναπαυτικά καθίσματα του Citroen C3 η αίσθηση που λαμβάνεις είναι πως πρόκειται για ένα… ευήλιο αυτοκίνητο. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλει και η γυάλινη οροφή που είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία! Ως προς την ορατότητα από μέσα προς τα έξω τώρα, το C3 έχει πολύ καλή επίδοση προς τα εμπρός-δεξιά (9ο), ενώ και οι υπόλοιπες κολόνες δεν κρύβουν πολύ το οπτικό πεδίο. Ενδεικτικά, παρά το ότι η κολόνα C φαίνεται φαρδιά, αυτή στενεύει προς τα πάνω και σου επιτρέπει να δεις μακριά. Το μοντέλο, θα μπορούσε μάλιστα να τα πάει και λίγο καλύτερα αν δεν έχανε 2-3 μοίρες από την ορατότητα προς το πλάι, όπου η θέση του καθίσματος φέρνει το προσκέφαλο να προσθέτει μοίρες. Συμβουλή που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα: Εφόσον η θέση του συνοδηγού είναι ελεύθερη, «παίξτε» με το μπρος-πίσω του καθίσματος ώστε να κερδίσετε οπτικό πεδίο.

Η πανοραμική οροφή ενισχύει το αίσθημα ελευθερίας προς τον έξω κόσμο.
4 Φωτογραφίες »

Η πανοραμική οροφή ενισχύει το αίσθημα ελευθερίας προς τον έξω κόσμο.


+ Αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, ορατότητα προς τα εμπρός αριστερά
- Ορατότητα προς τα πίσω αριστερά

Σελίδα 1Mega Test ορατότητας σε 10 μικρά
Σελίδα 2Πώς έγινε η μέτρηση
Σελίδα 3Citroen C3: Τυφλές γωνίες 106ο
Σελίδα 4Ford Fiesta: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 5Honda Jazz: Τυφλές γωνίες 99ο
Σελίδα 6Hyundai i20: Τυφλές γωνίες 86ο
Σελίδα 7Nissan Micra: Τυφλές γωνίες 109ο
Σελίδα 8Opel Corsa: Τυφλές γωνίες 115ο
Σελίδα 9Peugeot 208: Τυφλές γωνίες 122ο
Σελίδα 10Renault Clio: Τυφλές γωνίες 103ο
Σελίδα 11Toyota Yaris: Τυφλές γωνίες 91ο
Σελίδα 12Volkswagen Polo: Τυφλές γωνίες 95ο
Σελίδα 13i20, Fiesta & Yaris ανεβαίνουν στο βάθρο
Hyundai
4green