• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιάννης Μεθενίτης, Public Relations Nissan

Χρήστος Σκιρδής, Public Relations Manager Renault-Dacia

Μαρία Καλλέργη, Communication Manager Opel

Χάρης Δάνδουρας, Εμπορικός Διευθυντής SEAT

Τι δηλώνουν τα στελέχη της αγοράς

45.327 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/7/2019

Το λόγο σχετικά με τις εγγυήσεις που προσφέρουν τα μοντέλα τους, παίρνουν οι εκπρόσωποι των Nissan, Renault-Dacia, Opel και SEAT, αναλύοντας πως οι εγγυήσεις τους ωφελούν τον καταναλωτή.

Nissan
«Για εμάς στη Nissan, η σχέση με τον πελάτη μας αρχίζει μετά την αγορά του αυτοκινήτου του. Για τον λόγο αυτό, παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και στο after sales, προκειμένου ο οδηγός ενός  Nissan να απολαμβάνει ξένοιαστα και πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό του. Με ένα ευρύ δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων και επισκευαστών ανά την Ελλάδα και με πρωτοποριακά προγράμματα εγγύησης που φθάνουν έως και τα 6 έτη ή τα 160.000 χλμ. (για τα επιβατικά), το μόνο σίγουρο είναι ότι οι πελάτες μας θα νιώσουν ασφαλείς και σίγουροι για την επιλογή τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ικανοποίηση των πελατών μας και η σύσταση των συνεργείων μας είναι από τις πιο υψηλές στην Ευρώπη, βάση μετρήσεων από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία που συνεργάζεται, σε κεντρικό επίπεδο, με τη Nissan. Επιπλέον, τα συνεργεία μας έχουν βραβευθεί με βάση τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας.»

Renault - Dacia
«Τόσο η Renault όσο και η Dacia θωρακίζουν την άριστη λειτουργία των μοντέλων τους μέσω της 5ετούς, πλήρως εργοστασιακής εγγύησης. Η κάλυψη αυτή αποτυπώνει τρεις βασικούς πυλώνες της φιλοσοφίας after sales του Groupe Renault.

Από τη μία, την εμπιστοσύνη που έχουμε στην αξιοπιστία των μοντέλων μας, θέλουμε ο πελάτης να τη βιώνει μέσα από την καθημερινή του συνύπαρξη με τα αυτοκίνητά μας και να γίνει ο καλύτερος πρεσβευτής τους. 

Από την άλλη, θέλουμε ο πελάτης να επιλέξει να αξιοποιεί το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών after sales που παρέχουμε και μετά το πέρας της 5ετίας. Γιατί μόνο στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Renault & Dacia, τον πελάτη υποδέχεται ένα άριστα εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό που φροντίζει το αυτοκίνητό του με τον πλέον εξελιγμένο εξοπλισμό και μόνο με Γνήσια Ανταλλακτικά.

Ο τρίτος πυλώνας της φιλοσοφίας του Groupe Renault συμπυκνώνεται σε δύο λέξεις: «Ικανοποίηση Πελάτη». Είναι ο στόχος μας αλλά και η δέσμευσή μας ώστε ο πελάτης Renault & Dacia να μπορεί να οδηγεί ξένοιαστα και με ασφάλεια τα αυτοκίνητά μας και να απολαμβάνει όμορφες στιγμές μαζί τους για πολλά χρόνια. Γιατί κανένας δεν μπορεί να φροντίσει το Renault του, καλύτερα από τη Renault!»

Opel
Η επέκταση της εγγύησης που παρέχουμε αφενός καταδεικνύει τη σιγουριά και την εμπιστοσύνη μας στα μοντέλα Opel, αφετέρου προσδίδει στους αγοραστές των αυτοκινήτων της μάρκας μας την ασφάλεια και την ηρεμία ότι ακόμη και αν ανακύψει το οποιοδήποτε πρόβλημα, αυτό θα αντιμετωπισθεί χωρίς δική τους επιβάρυνση.

SEAT 
Η SEAT Tεχνοκάρ στην προσπάθειά της να προσφέρει όσο το δυνατόν πληρέστερες υπηρεσίες στους πελάτες της έχει επιλέξει να προσφέρει δωρεάν από το 2016 το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης 2+2 χρόνια για την μεγάλη πλειοψηφία των μοντέλων που διαθέτει στην Ελληνική αγορά.

Το πρόγραμμα αυτό που προσφέρεται σε συνεργασία με το επίσημο Δίκτυο των επισκευαστών SEAT στη χώρα μας, αφορά σε επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια ή έως 80.000 χλμ και παρέχεται με τους ίδιους ακριβώς όρους και προϋποθέσεις όπως και η βασική εγγύηση των πρώτων 2 ετών του κατασκευαστή. Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι η επέκταση εγγύησης συνοδεύει το συγκεκριμένο πλαίσιο και όχι τον ιδιοκτήτη και κατά συνέπεια αυξάνει σημαντικά την εμπορικότητα του αυτοκινήτου σε περίπτωση μεταπώλησης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια