Mazda MX-5: Πιο άνετο και «τρένο» στις στροφές με το σύστημα KPC
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda MX-5: Πιο άνετο και «τρένο» στις στροφές με το σύστημα KPC

3.053 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2022)

Το θρυλικό roadster εξοπλίζεται τώρα με το σύστημα Kinematic Posture Control (KPC) που βελτιώνει τη συμπεριφορά χειρισμού και την άνεση κατά τη διάρκεια των απότομων στροφών.

Η Mazda εισάγει τη νέα τεχνολογία Kinematic Posture Control στο MX-5

Είναι ευρέως γνωστό ότι το θρυλικό roadster της Mazda είναι ένα από τα πιο fun to drive μοντέλα της αγοράς. Πλέον, το Mazda MX-5 αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πώς λειτουργεί το σύστημα KPC

Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει - κυρίως σε υψηλές δυνάμεις G – το νέο σύστημα εφαρμόζει ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό πίσω τροχό για να αυξήσει αυτό το «αντι-ανυψωτικό» αποτέλεσμα, καταστέλλοντας έτσι την κύλιση του αμαξώματος, σταθεροποιώντας το, δίνοντας παράλληλα την αίσθηση ότι «αγκαλιάζει» το δρόμο.

Στην πράξη, το MX-5 παραμένει ευκίνητο με άφθονη ανατροφοδότηση στο δρόμο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Αλλά όταν τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, για παράδειγμα σε δρόμο με «κλειστές» στροφές, το KPC αναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.

Όλα τα MX-5 του 2022 συνοδεύονται από το KPC, το οποίο δεν προσθέτει ούτε γραμμάριο βάρους σε αυτήν την ελαφρύτερη γενιά MX-5 συγκριτικά με το αρχικό μοντέλο πρώτης γενιάς που είχε κυκλοφορήσει το 1989.

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEUGEOT NEW EVANS
4green