Εκμεταλλευόμενος κυρίως τη ροπή του, ο 1.500άρης diesel κινητήρας κινεί ικανοποιητικά και κυρίως, άκρως οικονομικά τη GLA 180 CDI.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εκμεταλλευόμενος κυρίως τη ροπή του, ο 1.500άρης diesel κινητήρας κινεί ικανοποιητικά και κυρίως, άκρως οικονομικά τη GLA 180 CDI.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολύ καλή οικονομία με ικανοποιητικές επιδόσεις

102.539 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2015)

Ο 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλδιβος diesel της Mercedes GLA 180 CDI αποδίδει 109 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 μέχρι και τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, με το μοτέρ να δείχνει την diesel του καταβολή μόνο στο ρελαντί και στο υψηλό φάσμα περιστροφής του. Στο κομμάτι των επιδόσεων, ο κινητήρας χαρίζει στη GLA 180 CDI σχετικά ικανοποιητικά νούμερα, με το 7άρι αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7G-Tronic κιβώτιο με την πολύ καλή λειτουργία, να μην αφήνει τον κινητήρα να «κρεμάσει».
Σε περιπτώσεις μόνο βαθιάς πίεσης του πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο δείχνει ότι έχει προγραμματιστεί για να κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση, αφού οι αλλαγές δεν είναι τόσο άμεσες και γοργές.
Σε ό,τι αφορά ωστόσο την κατανάλωση καυσίμου, εδώ η GLA 180 CDI τα καταφέρνει περίφημα αφού στην πράξη το νούμερο της μέσης κατανάλωσης δεν θα ξεπεράσει τα 5,6-5,7 λτ./100 χλμ., μια τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική με βάση τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η GLA 180 CDI είχε μια καλή επίδοση, αφού «καίει» 6,0 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα.


Το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και βοηθά τον κινητήρα ώστε να μην εμφανίσει απώλειες κατά το προσπέρασμα.

Το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και βοηθά τον κινητήρα ώστε να μην εμφανίσει απώλειες κατά το προσπέρασμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
peugeot