Ποια SUV καίνε όσα υπόσχονται & ποια σχεδόν 3 λίτρα παραπάνω;

78.213 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2023)
Ποια SUV καίνε όσα υπόσχονται & ποια σχεδόν 3 λίτρα παραπάνω;
3 Φωτογραφίες »

- Εκτός από αυτά που καίνε παραπάνω, υπάρχουν και αυτά που λένε την «αλήθεια»
- Μοντέλο της Audi «καίει» 2,7 λτ. περισσότερο απ` όσα λένε οι Γερμανοί
- Κορεάτικο μοντέλο με μεγάλη διαφορά σε 3 εκδόσεις
- Υπάρχουν όμως και μοντέλα με διαφορά κάτω από 1 λίτρο!

Εργοστασιακή κατανάλωση Vs Κατανάλωση by AutoΤρίτη Test Center

Aλλα νούμερα κατανάλωσης ανακοινώνει ο κατασκευαστής, και άλλα ισχύουν στην πράξη. Αυτό είναι γνωστό τοις πάση, και μάλιστα το φαινόμενο παραμένει ακόμη και ύστερα από την μέτρησης κατανάλωσης κατά WLTP (σ.σ. για όσους δεν το γνωρίζουν, από το 2018 έχει αλλάξει ο τρόπος μέτρησης με στόχο να γίνει πιο ρεαλιστικός).
 
Όμως και πάλι, τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως φαίνεται από τις μετρήσεις κατανάλωσης του AutoΤρίτη, όπου εμείς ακολουθούμε μια τυποποιημένη διαδικασία πιο κοντά στην πραγματική οδήγηση.
 
Για αυτό, στις επόμενες γραμμές  αποκαλύπτουμε τα 10+5 μοντέλα από τα 57 συνολικά που έχουμε δοκιμάσει στην κατηγορία των B-SUV (βενζίνης και mild hybrid), τα οποία έχουν την μεγαλύτερη και μικρότερη απόκλιση από αυτό που λένε στα χαρτιά.

Audi Q2 35 TFSI S tronic 150 PS: «Καίει» 2,7 λτ. παραπάνω από όσα λέει η Audi

Απόκλιση 44,3% μεταξύ εργοστασιακής και μετρημένης μέσης κατανάλωσης έχει το Audi Q2 35 TFSI S tronic. Το premium SUVάκι «καίει» 6,1 λτ./100 σύμφωνα με όσα δηλώνει η Audi και 8,8 λτ./100 χλμ. με βάση το AutoΤρίτη Test Center. Υπάρχει διαφορά 2,7 λτ. στην κατανάλωση του 1,5 TSI των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων S-Tronic. Στην πράξη θα θέλαμε το σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων να δουλεύει περισσότερο.
 
Απόκλιση 2,6 λτ./100 χλμ. διαπιστώσαμε σε 3 μοντέλα, το αυτόματο VW T-Cross των 150 ίππων, το DS 3 με το EAT8 κιβώτιο και τα 130 άλογα, καθώς και στο ατμοσφαιρικό Hyundai Bayon με τα 84 PS. Στο SUVάκι της Hyundai υπάρχει αισθητή διαφορά εργοστασιακής και μετρημένης κατανάλωσης και στην turbo έκδοση με τα 100 άλογα (χειροκίνητη και αυτόματη). Μία mild hybrid τεχνολογία μάλλον θα βοηθούσε αισθητά στην περίπτωση των 3 αυτών μοντέλων πλην του ατμοσφαιρικού Bayon καθώς στόχος του είναι να κρατηθεί το κόστος απόκτησης χαμηλά.

Κατά τα άλλα, την 10άδα των μοντέλων με την μεγαλύτερη απόκλιση συμπληρώνουν τα Peugeot 2008, Opel Mokka και SEAT Arona και Kia Stonic. Τα πρώτα δύο έχουν τον 1.200άρη PureTech των 130 ίππων του Ομίλου Stellantis μαζί με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το Arona τον 1,0 TSI απόδοσης 110 ίππων, ενώ το Stonic τον 1.000άρη TGD-i  που αποδίδει 120 ίππους, με την συνδρομή 48βολτου ήπια υβριδικού κυκλώματος.
 
Μάρκα - Μοντέλο Εργοστασιακή κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση by AutoΤρίτη (λτ./100 χλμ.) Διαφορά σε λτ.
Audi Q2 TFSI S tronic 150 PS 6,1 8,8 2,7
Volkswagen T-Cross 1,5 TSI DSG7 150 PS 5,9 8,5 2,6
DS 3 1,2 PureTech 130 PS EAT8 6 8,6 2,6
Hyundai Bayon 1,2 84 PS 5,5 8,1 2,6
Hyundai Bayon 1,0T 7DCT 100 PS 5,5 7,9 2,4
Hyundai Bayon 1,0T 100 PS 5,4 7,8 2,4
Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 PS 5,5 7,9 2,4
Opel Mokka 1,2 130 PS AT8 6 8,2 2,2
SEAT Arona 1,0 ECO TSI 110 PS 5,2 7,4 2,2
Kia Stonic 1,0T 7DCT 48V Hybrid 120 PS 5,3 7,4 2,1


Εργοστασιακή κατανάλωση Vs Κατανάλωση by AutoΤρίτη Test Center
3 Φωτογραφίες »

Εργοστασιακή κατανάλωση Vs Κατανάλωση by AutoΤρίτη Test Center

Σελίδα 2Και όμως υπάρχουν 5 μοντέλα που καίνε σχεδόν όσα λένε!
ELASTIKA 2024
moto