
Αρέσουν παιδί μου, αρέσουν!
65.408 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2016)
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και το μοντέρνο στυλ, το οποίο καθένα το προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο. Ξεκινώντας από τον… νέο της παρέας, το EcoSport είναι βασισμένο στην πλατφόρμα B της Ford και είναι το πιο compact από τα… compact crossover (μήκος 4.017 χλστ.). Σχεδιαστικά θυμίζει Fiesta, αλλά σε πιο… τετράγωνη λογική. Σίγουρα ξεχωρίζει η μάσκα μπροστά, αλλά διαθέτει δύο χαρακτηριστικά τρικ: Το γυαλί της πόρτας συνεχίζεται και μέσα στις πλαϊνές κολώνες, ενώ η «χούφτα» για το άνοιγμα της πίσω πόρτας (προς τα αριστερά) βρίσκεται «καμουφλαρισμένη» στο δεξί πίσω φανάρι. Ως έξτρα προσφέρεται «κρεμαστή» ρεζέρβα πίσω, όντας το μοναδικό της κατηγορίας με αυτό το χαρακτηριστικό (το μήκος αυξάνεται στα 4.273 χλστ). Το Citroen C4 Cactus (4.157 χλστ.) επένδυσε στο ξεχωριστό και δείχνει να κέρδισε το αισθητικό στοίχημα. Αυτά που κάνουν τη διαφορά, εκτός από τα στενόμακρα LED, τις ιδιαίτερες ράγες οροφής και τους «πρησμένους» προφυλακτήρες, είναι τα πλαστικά «air bumps» στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές.
Το Fiat 500X (4.248 χλστ.) είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο trendy μοντέλα της κατηγορίας και αντλεί την έμπνευσή του από τη ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση του Fiat 500, σε ένα πολύ πετυχημένο αισθητικό αποτέλεσμα. Προσφέρεται και σε έκδοση με πιο off roaf προφυλακτήρες, ελαστικά M+S και σύστημα Traction+ για καλύτερη πρόσφυση σε σαθρά εδάφη.
Το Nissan Juke (4.153 χλστ.) εντυπωσιάζει με τις δυναμικές του γραμμές και το αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το μυώδες εμπρόσθιο τμήμα και με την α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους (π.χ. οι πίσω χειρολαβές «κρύβονται» μέσα στο τζάμι). Το Peugeot 2008 (4.159 χλστ.) είναι αυτό με το πιο εκλεπτυσμένο στυλ χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα. Τέλος, το Renault Captur (4.122 χλστ.) βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Nissan Juke και διακρίνεται για το καμπυλόγραμμο αμάξωμα, με τη διχρωμία και το χρώμιο κάτω στον προφυλακτήρα και στα πλαϊνά, να του προσδίδουν έξτρα στυλ.
Μία φορά στο κεφάλαιο "Η άποψή μας" να διαβάσω μία ξεκάθαρη (έστω υποκειμενική) άποψη και τι στον κόσμο!
Ο λογος που στο συγκριτικο τεστ για το fiat 500X εχετε επιλεξει το 1.3 multijet ενω υπαρχει το 1.6 multijet με 120 αλογα που θα μπορουσε να ανταγωνιστει τα υπολοιπα συνολα που ειναι 1.5 και 1.6 ποιος ειναι ακριβως? Μη δημιουργειτε εντυπωσεις κυριοι! Επιτελους πια!!!!