ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο Fiat 500X η επιλογή των υλικών ξεχωρίζει, όπως και η γενικότερη ρετρο-μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο Fiat 500X η επιλογή των υλικών ξεχωρίζει, όπως και η γενικότερη ρετρο-μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών.

Εσωτερικά: Μοντέρνα, νεανικά και γεροδεμένα

65.437 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2016)

Όπως συμβαίνει και με την εξωτερική εμφάνιση, έτσι και στο εσωτερικό τα έξι μικρά crossover διαθέτουν μοντέρνες γραμμές και νεανικό στυλ. Η καμπίνα του Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more, χωρίς να υπάρχει κλασικός πίνακας οργάνων, παρά δύο ψηφιακές οθόνες: Μία πίσω από το τιμόνι (χωρίς στροφόμετρο) και μία στην κεντρική κονσόλα (7 ιντσών αφής για τον χειρισμό του infotainment και του A/C). Το φινίρισμα θα το θέλαμε καλύτερο, ενώ υπάρχουν αρκετές ιδιαιτερότητες (π.χ. οι πίσω πόρτες δεν έχουν κλασική εσωτερική χειρολαβή, η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι μονοκόμματη και τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ), αλλά τουλάχιστον υπάρχει καλή συναρμογή στα σκληρά πλαστικά. Έχει τη χαμηλότερη θέση οδήγησης. Στο Fiat 500X, η όλη ατμόσφαιρα εμπνέεται και πάλι από τη ρετρό-μοντέρνα σχεδίαση του μικρότερου Fiat 500, σε ένα άκρως ελκυστικό αποτέλεσμα. Ξεχωρίζουν στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οριζόντια επένδυση στο χρώμα του αυτοκινήτου και η οθόνη αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainmnt, αλλά και ο σπορτίφ πίνακας οργάνων. Υπάρχει μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό με το φινίρισμα και τη συναρμογή να ικανοποιούν απόλυτα.
Το ταμπλό του Ford Ecosport έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Fiesta, χωρίς όμως τη χρήση μαλακού πλαστικού χάνοντας σε απτή ποιότητα. Το σύστημα φωνητικών εντολών SYNC βοηθά την κατάσταση σε επίπεδο εργονομίας και χειρισμού του συστήματος infotainment με τα πολλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, ωστόσο συγκριτικά φαίνεται να λείπει η οθόνη αφής. 
Iδιαίτερα δυναμική δείχνει η εσωτερική σχεδίαση του Nissan Juke, η οποία περιλαμβάνει κάποιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως π.χ. το κεντρικό τούνελ που θυμίζει ντεπόζιτο μοτοσικλέτας, αλλά και την εναλλαγή με το πάτημα ενός κουμπιού, των ενδείξεων του κλιματισμού με αυτούς του Nissan Dynamic Control στο κέντρο της κονσόλας. Ποιοτικά, τα πλαστικά έχουν πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα, όμως θα θέλαμε χρήση μαλακού υλικού.
Μοντέρνο και ευχάριστο είναι και το εσωτερικό του Captur με την υψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, το ψηφιακό ταχύμετρο και το αναλογικό στροφόμετρο του πίνακα οργάνων. Στο κομμάτι της ποιότητας τα πλαστικά είναι και εδώ σκληρά στην αφή, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα θα μπορούσαν να πείθουν περισσότερο.
Τέλος, στο εσωτερικό του Peugeot 2008 η όλη σχεδίαση παραμένει μοντέρνα αν και με minimal ύφος, ενώ στοιχεία όπως ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο άνω τμήμα της κονσόλας ξεχωρίζουν. Επίσης, όμορφο και με σπορτίφ στοιχεία είναι το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι, ενώ η ποιότητα των υλικών ικανοποιεί με το παραπάνω. Θα θέλαμε πιο ψηλά τοποθετημένο το τιμόνι και πιο χαμηλά το κάθισμα για να βολεύονται καλύτερα και οδηγοί υψηλότερου αναστήματος.


 Το γεροδεμένο εσωτερικό του Nissan Juke ακολουθεί τις άκρως μοντέρνες και δυναμικές σχεδιαστικές νόρμες του αμαξώματος.

Το γεροδεμένο εσωτερικό του Nissan Juke ακολουθεί τις άκρως μοντέρνες και δυναμικές σχεδιαστικές νόρμες του αμαξώματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
NISSAN