Το Citroen C4 Cactus είναι με διαφορά το πιο ελαφρύ από τα υπόλοιπα με συνέπεια ο κινητήρας του να ζορίζεται λιγότερο και να εμφανίζει την καλύτερη μέση κατανάλωση (4,9 λτ./100 χλμ.). Το C4 Cactus είναι και το μόνο με εκπομπές CO2 κάτω από 90 γρ./χλμ με συνέπεια την απαλλαγή του από τέλη κυκλοφορίας. Στα 5,2 λτ./100 χλμ. είναι η κατανάλωση του 2008, ενώ στα 5,3 λτ./100 χλμ. είναι αυτή του Renault Captur. To εξάρι κιβώτιο βοηθά το Nissan Juke να μην ξεπερνά 5,5 λτ./100 χλμ. Το αυξημένο βάρος του 500X εκτός από τις επιδόσεις επιδρά και στην κατανάλωση, όπως και στο EcoSport άλλωστε: Η μέση κατανάλωση, που μετρήσαμε στο πρώτο ήταν 6,3 λτ./100 χλμ. και στο δεύτερο 6,4 λτ./100 χλμ.
Ο λογος που στο συγκριτικο τεστ για το fiat 500X εχετε επιλεξει το 1.3 multijet ενω υπαρχει το 1.6 multijet με 120 αλογα που θα μπορουσε να ανταγωνιστει τα υπολοιπα συνολα που ειναι 1.5 και 1.6 ποιος ειναι ακριβως? Μη δημιουργειτε εντυπωσεις κυριοι! Επιτελους πια!!!!
Μία φορά στο κεφάλαιο "Η άποψή μας" να διαβάσω μία ξεκάθαρη (έστω υποκειμενική) άποψη και τι στον κόσμο!
Ο λογος που στο συγκριτικο τεστ για το fiat 500X εχετε επιλεξει το 1.3 multijet ενω υπαρχει το 1.6 multijet με 120 αλογα που θα μπορουσε να ανταγωνιστει τα υπολοιπα συνολα που ειναι 1.5 και 1.6 ποιος ειναι ακριβως? Μη δημιουργειτε εντυπωσεις κυριοι! Επιτελους πια!!!!