• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Honda CR-V έχει πιο χαρακτηριστική εμφάνιση, ενώ οι επιρροές του από το νέο Civic είναι εμφανείς.

Πρωτιά για την Honda αποτελεί το σύστημα Automatic Shutter Grille System, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική του οχήματος.

Στα νέα χαρακτηριστικά του οχήματος συγκαταλέγονται το ξεκίνημα του κινητήρα από μακριά, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο Electric Parking Brake (EPB) και οι πίσω θύρες USB.

Για πρώτη φορά, το CR-V θα διατίθεται με turbo μοτέρ βενζίνης. Λόγος γίνεται για το νέο σύνολο των 1,5 λίτρων που έκανε ντεμπούτο στο Civic και το οποίο αποδίδει στο νέο SUV, 190 ίππους και 243 Nm ροπής.

Πιο εκλεπτυσμένη είναι η σχεδίαση του εσωτερικού, με την Honda να υπόσχεται βελτιωμένη εργονομία.

Η αύξηση του μεταξονίου κατά 41 χλστ., σε συνδυασμό με την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού, οδήγησαν σε αύξηση του χώρου για τα γόνατα των πίσω κατά 53 χλστ.

Νέο Honda CR-V 1.5 190 PS

16.059 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2016

Η Honda αποκαλύπτει το νέο, 5ης γενιάς, CR-V το οποίο έρχεται σημαντικά τροποποιημένο αισθητικά, ελαφρώς μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο, αλλά και -για πρώτη φορά- με νέο 1500άρη turbo κινητήρα βενζίνης.

 
Ανεξαρτήτως γούστου (που είναι έτσι και αλλιώς υποκειμενικό), το σίγουρο είναι πως το νέο CR-V έχει πιο χαρακτηριστική εμφάνιση, ενώ οι επιρροές του από το νέο Civic είναι εμφανείς. Πρωτιά για την Honda αποτελεί το σύστημα Automatic Shutter Grille System, το οποίο βελτιώνει την αεροδυναμική του οχήματος.
 
Πιο εκλεπτυσμένη είναι η σχεδίαση του εσωτερικού, με την Honda να υπόσχεται βελτιωμένη εργονομία. Το παρόν δίνει το νέο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ έχουν τοποθετηθεί μαλακά στην υφή πλαστικά, ανώτερης ποιότητας.
 
Το νέο CR-V παραμένει πενταθέσιο, αλλά η αύξηση του μεταξονίου κατά 41 χλστ., σε συνδυασμό με την καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού, οδήγησαν σε αύξηση του χώρου για τα γόνατα των πίσω κατά 53 χλστ. Μεγαλύτερο κατά 56 λίτρα είναι το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου πλέον ανέρχεται σε 1.104 λίτρα.
 
Στα νέα χαρακτηριστικά του οχήματος συγκαταλέγονται το ξεκίνημα του κινητήρα από μακριά, το ηλεκτρονικό χειρόφρενο Electric Parking Brake (EPB) και οι πίσω θύρες USB. Στις εκδόσεις με ηλεκτρικά καθίσματα, του συνοδηγού έχει 4 ρυθμίσεις και του οδηγού 8, ενώ υπάρχει και η επιλογή για θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός πίσω.
 
Για πρώτη φορά, το CR-V θα διατίθεται με turbo μοτέρ βενζίνης. Λόγος γίνεται για το νέο σύνολο των 1,5 λίτρων που έκανε ντεμπούτο στο Civic και το οποίο αποδίδει στο νέο SUV, 190 ίππους και 243 Nm ροπής. Επανέρχεται το ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης των 2,4 λίτρων και των 184 ίππων, ενώ αμφότεροι οι κινητήρες συνεργάζονται με κιβώτιο CVT και την τεχνολογία Honda G-Shift, στέλνοντας -ανάλογα με την έκδοση- την κίνηση στους μπροστά ή στους 4 τροχούς.
 
Τα παραπάνω στοιχεία αφορούν στην αμερικάνικη εκδοχή του Honda CR-V, με την ευρωπαϊκή να αναμένεται να έχει στην παλέτα και τα diesel σύνολα των 1,6 λίτρων. Περισσότερα θα έχουμε προσεχώς…
 

Tags: HONDA CR-V
 
  • France

    Aν δε ζουσαμε στο ελλαδιστάν θα προτιμουσα τον κινητηρα με τα 2,4 λιτρα και 184 PS ατμοσφαιρα μιας κι ειναι και χοντα θαναι κι αλεξισφαιρος,φυσικα αλεξισφαιρο θαναι και το γιλεκο που θα φορω οταν μου πει την τιμη η αυτου μεγαλειώτης εν ελλάδι αντιπροσωπεια ντε!

      15
  • Πειραιωτης

    Μουρατο ευρυχωρο πολυτελες και με 1500αρι κινητηρα διαμαντι για την ελληνικη αγορα στους 190 ιππους θα ειναι αριστη επιλογη.Ας ακουσει της προσευχες μας ο κυριος αντιπροσωπος και να μην το εκτοξευση στα ουρανια τιμολογιακα.

      8
  • driver

    1500 CC GIA SUV EINAI APARADEKTO KAI AS EXEI 400 ALOGA.GIA MENA METRANE MONO TA KYVIKA OPOS KAI STH AMERIKH.DEN EINAI VLAKES I AMERIKANI POU EPIMENOUN STA MEGALA KYVIKA.GIA POLLOUS LOGOUS.OPOS: ENERGITIKI ASFALEIA, EYXOLIA ODHGISIS,KAI POLI AKSIOPISTIA.EXEI DIKIO O FILOS POU LEI GIA TO HONDA ME KINITIRA 2400 CC.YPARXEI KAI KINITIRAS 3600 CC GIA TO CRV STH USA.FTANEI PIA ME AYTOUS TOUS KINITIRES NANOUS.

      5
  • Νίκος

    Δεν νομίζω να φταίει μόνο ο αντιπρόσωπος... Με τα αριστερά ξεφτέρια που άλλαξαν την φορολογία το υφιστάμενο CR-V 1.6 i-DTEC ELEGANCE 4WD 9AT κοστίζει 25.389 +ΦΠΑ 24%= 31.482€ και σε αυτό προστίθεται το τέλος ταξινόμησης (!!!) το οποίο είναι 8.937€ (!!!) άρα πάει στα 40.419€. Τι να λέμε τώρα...

      5
  • Νίκος

    @driver: Το καινούριο CR-V στην Αμερική θα έχει τον 2,4 κινητήρα μόνο στην φτωχή (LΧ) έκδοση. Από εκεί και πάνω θα πρόσφέρεται μόνο με τον καινούριο 1,5 turbo. Το σχόλιο σου για την ενεργητική ασφάλεια δεν το κατάλαβα μιας και ο 1,5 turbo είναι πιο δυνατός & με πολλή περισσότερη ροπή παντού από τον 2,4... Η ροπή ειδικά τον κάνει και σαφώς πιο ευκολοοδήγητο (σε συνεργασία με το CVT). Όσον αφορά την αξιοπιστία ο χρόνος θα δείξει αν η Honda συνεχίσει και με τη turbo τεχνολογία την "αλεξίσφαιρη" εικόνα της...

      1
  • France

    Δίκιο έχει ο driver φτάνει ποια με τα πειραματα με τους κινητήρες γενόσημα νάνους με την κατανάλωση στο Θεό,τα κυβικά είναι αναντικατάστατα Ένα σοβαρό suv που σέβεται τον εαυτό του θέλει γύρω στα 2500 κυβικά κι ότι προκύψει απο εκεί και πάνω τούρμπο κομπρεσσορα κλπ,μην ξεχνάτε έχει να κινήσει 2 τόνους και θες κι αξιοπιστία από πάνω, τι να σου κάνουν τα 1500 cc yaris και κλιό θα οδηγάμε;εδώ μιλαμε για...μαστόδοντα.Και πιστευω στις ΗΠΑ το 1500cc θα'ναι το λιτό και το φτωχό μοντελο κι όχι το ...2400