• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Ντεμπούτο για Golf GTI TCR

Διαβάστηκε από 3599 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Αυτή είναι η TCR έκδοση αγωνιστικών προδιαγραφών του νέου VW Golf με πιο σπορ εμφάνιση και εφοδιασμένο με μια πιο ισχυρή έκδοση του 2λιτρου μοτέρ.

Το ντεμπούτο του στο Worthersee κάνει σήμερα το VW Golf GTI TCR concept που, αν και δεν θα γίνει το πιο ισχυρό Golf που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα, θα αποτελέσει τουλάχιστον την ταχύτερη έκδοση του. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως concept, ωστόσο σύντομα αναμένεται να παρουσιαστεί και το μοντέλο παραγωγής, το οποίο αν και θα έχει αγωνιστικό χαρακτήρα θα μπορεί να οδηγηθεί και στους κανονικούς δρόμους.

Και γιατί αυτό εδώ το Golf είναι το ταχύτερο ever; O λόγος είναι ότι η μέγιστη τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 264 χλμ./ώρα χωρίς τον περιοριστή ταχύτητας, κάτι που ξεπερνά ακόμη και το Clubsport S, του οποίου η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 260 χλμ./ώρα. Με τον περιοριστή ταχύτητας πάντως η μέγιστη τελικά κυμαίνεται πιο κάτω στα 250 χλμ./ώρα.
 
Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που εξοπλίσει και όλες τις άλλες εκδόσεις GTI του μοντέλου με την απόδοση του αυτή την φορά να φτάνει τα 290 άλογα και τα 370 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Αλλες διαφοροποιήσεις στα μηχανικά του μέρη περιλαμβάνουν προαιρετικό σπορ σασί με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, αναβαθμισμένα φρένα με αγωνιστικών προδιαγραφών δαγκάνες και πατάκια.

Στον τομέα της εμφάνισης, ο πρόβολος χαρακτηρίζεται από έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε συνδυασμό με την προσθήκη νέου μπροστινού διαχύτη. Στο υπόλοιπο αμάξωμα την παράσταση κλέβουν οι 18άρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (προσφέρονται προαιρετικά και 19άρες), και οι νέες ποδιές ενώ στο πίσω μέρος το μάτι πέφτει αμέσως στις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »