• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.

Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Ντεμπούτο για Golf GTI TCR

Διαβάστηκε από 3689 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/5/2018
 

Αυτή είναι η TCR έκδοση αγωνιστικών προδιαγραφών του νέου VW Golf με πιο σπορ εμφάνιση και εφοδιασμένο με μια πιο ισχυρή έκδοση του 2λιτρου μοτέρ.

Το ντεμπούτο του στο Worthersee κάνει σήμερα το VW Golf GTI TCR concept που, αν και δεν θα γίνει το πιο ισχυρό Golf που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα, θα αποτελέσει τουλάχιστον την ταχύτερη έκδοση του. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται ως concept, ωστόσο σύντομα αναμένεται να παρουσιαστεί και το μοντέλο παραγωγής, το οποίο αν και θα έχει αγωνιστικό χαρακτήρα θα μπορεί να οδηγηθεί και στους κανονικούς δρόμους.

Και γιατί αυτό εδώ το Golf είναι το ταχύτερο ever; O λόγος είναι ότι η μέγιστη τελική του ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 264 χλμ./ώρα χωρίς τον περιοριστή ταχύτητας, κάτι που ξεπερνά ακόμη και το Clubsport S, του οποίου η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 260 χλμ./ώρα. Με τον περιοριστή ταχύτητας πάντως η μέγιστη τελικά κυμαίνεται πιο κάτω στα 250 χλμ./ώρα.
 
Η ισχύς του νέου Golf GTI TCR πηγάζει από τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που εξοπλίσει και όλες τις άλλες εκδόσεις GTI του μοντέλου με την απόδοση του αυτή την φορά να φτάνει τα 290 άλογα και τα 370 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Αλλες διαφοροποιήσεις στα μηχανικά του μέρη περιλαμβάνουν προαιρετικό σπορ σασί με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, αναβαθμισμένα φρένα με αγωνιστικών προδιαγραφών δαγκάνες και πατάκια.

Στον τομέα της εμφάνισης, ο πρόβολος χαρακτηρίζεται από έναν ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε συνδυασμό με την προσθήκη νέου μπροστινού διαχύτη. Στο υπόλοιπο αμάξωμα την παράσταση κλέβουν οι 18άρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (προσφέρονται προαιρετικά και 19άρες), και οι νέες ποδιές ενώ στο πίσω μέρος το μάτι πέφτει αμέσως στις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2018.

Πως οδηγείς όταν ρίχνει καρέκλες;

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Προστατεύει ο συναγερμός το αυτοκίνητο;

Στο κλέβουν με ένα laptop!(vid)

Η κίνηση στους δρόμους

Τι προσέχεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά

Πού να πας το μεγαλύτερο σ/κ του χρόνου!

Πιστός με αιτία;

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

«Ηλέκτρισε» το Α6 η Audi

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »