Ντεμπούτο για τη νέα Alfa Romeo Milano που έγινε Alfa Romeo Junior

27.839 Επισκέψεις στο άρθρο (10/4/2024)
Ντεμπούτο για τη νέα Alfa Romeo Milano που έγινε Alfa Romeo Junior
19 Φωτογραφίες »

- Το νέο βασικό μοντέλο της Alfa Romeo
- Νέα λογική στη σχεδίαση που ξεφεύγει από τις άλλες Alfa
- Με δύο οθόνες και σπορ essence η καμπίνα
- Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo αλλά και ήπια υβριδική

Το νέο βασικό μοντέλο της Alfa Romeo

Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα Alfa Romeo Milano, η οποία συστήθηκε στο παγκόσμιο κοινό από την πόλη της οποίας φέρει το όνομα. Βέβαια, μετά από μια διαμάχη ανάμεσα στην Ιταλία και την Alfa Romeo, το νέο μοντέλο άλλαξε ονομασία και κατέληξε σε Junior. Το νέο μικρό SUV έρχεται για να καθίσει στη βάση της γκάμας της ιταλικής μάρκας και παράλληλα να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο για αυτή, αποτελώντας το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιστορίας της (Junior Ellettrica). Πέραν τούτου, η νέα Alfa θα προσφέρεται και σε ήπια υβριδική έκδοση (Junior Ibrida).

Νέα λογική στη σχεδίαση που ξεφεύγει από τις άλλες Alfa

Μπαίνοντας απ' ευθείας στο κυρίως θέμα, η νέα Alfa Romeo Junior έρχεται να τοποθετηθεί στην κατηγορία των μικρών SUV, όπως μαρτυρούν και οι αναλογίες της. Το μοντέλο έχει μήκος 4.170 χλστ., Πλάτος1.780 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. Η Junior βασίζεται στην πλατφόρμα CMP της Stellantis, την οποία βρίσκουμε και στα Jeep Avenger και Fiat 600.

Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Alfa αποφάσισαν να κινηθούν μακριά από την μέχρι τώρα λογική της εταιρείας, δίνοντας στη Junior νέα σχεδίαση, που την κάνει να ξεχωρίζει τόσο από τις αδελφές της Giulia, Stelvio και Tonale, αλλά και εν γένει, από τα άλλα αυτοκίνητα. Έτσι, επιβεβαιώθηκαν και οι εικόνες που είχαν διαρρεύσει πριν την επίσημη αποκάλυψη. Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα δίνουν την εντύπωση πως στεγάζονται μέσα στο αμάξωμα, με τα LED φώτα ημέρας να έχουν διακεκομμένη υπογραφή. Το εντυπωσιακότερο όλων είναι η νέα γρίλια, με τον θυρεό να καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, ενώ το λογότυπο δεσπόζει σε στρογγυλή μορφή πάνω και στην άκρη του δυναμικού σε εμφάνιση καπό. Πιο χαμηλά, ο προφυλακτήρας είναι αρκετά σπορτίφ και επιβλητικός, με μία μεγάλη εισαγωγή αέρα και δύο μικρότερες στις άκρες.

Στο πλάι, το πλαίσιο των παραθύρων ξεχωρίζει από το υπόλοιπο αμάξωμα καθώς έρχεται σε μαύρο φινίρισμα, κάτι που ισχύει και για τα καπάκια των καθρεπτών. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι χωνευτές, ενώ τα φτερά φέρουν πλαστική ενίσχυση. Το πίσω μέρος υιοθετεί μια τεράστια μαύρη φάσα που φιλοξενεί τα φωτιστικά σώματα, μια επιλογή που έχουμε δει να υιοθετούν αρκετές άλλες μάρκες. Όπως στο μπροστά μέρος, έτσι και πίσω τα LED φωτιστικά σώματα είναι χωρισμένα σε επιμέρους... κομμάτια. Μοναδικός είναι ο τρόπος με τον οποίο προσέγγισαν οι σχεδιαστές το πίσω παρμπρίζ, το οποίο έρχεται ως εξαγωνικό, καταλήγοντας στη μαύρη φάσα των φωτιστικών σωμάτων. Πάνω από το παρμπρίζ βλέπουμε μια διακριτική αεροτομή.

Με δύο οθόνες και σπορ essence η καμπίνα

Στην καμπίνα, η νέα Alfa Romeo Junior εξοπλίζεται με δύο οθόνες, χωρίς ωστόσο να αφήνει σε δεύτερη μοίρα την σπορ essence και την οδηγοκεντρική προσέγγιση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών συνδυάζεται με μία οθόνη αφής επίσης 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του οδηγού. Από κει και πέρα τα καθίσματα Sabelt ντυμένα με Alcantara αποτελούν μέρος του προαιρετικού sport πακέτου. Αλλα διακοσμητικά στοιχεία διαθέτουν ταπετσαρία από βινύλιο και ύφασμα Spiga, σε συνδυασμό με δερμάτινο τιμόνι.

Σε ότι αφορά την πρακτικότητα, έχετε κατά νου πως η νέα Alfa Romeo Junior μπορεί να φιλοξενήσει στο χώρο αποσκευών 400 λίτρα, ενώ στο μπροστινό μέρος του ηλεκτρικού μοντέλου υπάρχει μία θήκη αποθήκευσης καλωδίων για τη φόρτιση. Να σημειωθεί πως μέρος του εξοπλισμού είναι και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας (ADAS) επιπέδου 2.    

Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo αλλά και ήπια υβριδική

Όπως δήλωσε ο CEO της μάρκας, «σκοπός της Alfa είναι η Junior να αποτελέσει το ορόσημο στη διαδικασία μετάβασης της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση». Αυτός είναι και ο λόγος που στο κομμάτι των κινητήρων, η γκάμα της περιλαμβάνει μια ήπια υβριδική έκδοση και δύο αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές με ένα μοτέρ. Η βασική ηλεκτρική έκδοση θα έχει απόδοση 156 ίππους και μπαταρία 54 kWh, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση Veloce θα προσφέρει 240 άλογα. Η κορυφαία αυτονομία κίνησης ορίζεται στα 410 χλμ. Η μάρκα ισχυρίζεται πως η φόρτιση της μπαταρίας από το 10 στο 80% γίνεται σε λιγότερο από 30 λεπτά σε γρήγορο φορτιστή 100 KW (DC).

Σε ό,τι αφορά το ήπια υβριδικό μοντέλο θα εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48 βολτ, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας θα είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Η συνολική ισχύς θα είναι στα 136 άλογα, ενώ στην ήπια υβριδική έκδοση η Junior θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη «μορφή» (Q4).

Συνέχεια του άρθρου >>>
LINGLONG STOXOS TOP 5
test center