• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Mercedes-Benz A-Class διαθέτει το νέο κινητήρα των 1.330 κυβικών.

Χάρτες - Συνεργασία με κιβώτια

336.508 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2020)

Ο κινητήρας διατίθεται σε 3 στάθμες ισχύος. 110, 140 και 160 ίπποι (ή 155 ανάλογα το μοντέλο), ενώ η ροπή στρέψης είναι στα 220, 240 και 260 και 270 Nm αντίστοιχα. Φυσικά η ροπή σαν απόλυτο νούμερο εμφανίζεται υποσχόμενη, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τον καθημερινό οδηγό αν δεν αποδίδεται χαμηλά και όντως ο 1.3 TCe δεν απογοητεύει. Όλη η ροπή κατά περίπτωση είναι διαθέσιμη από τις 1.500-1.800 σ.α.λ. Η δε κορυφαία τιμή αυτής (270 Nm) αποδίδεται σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) της Renault στην περίπτωση των Scénic, Captur και Megane (διαθέσιμος και στο Clio με απόδοση 130 ίππων & 240 Nm ροπής) αλλά και το DCT της Nissan στην περίπτωση του X-Trail (το Qashqai προσφέρεται με χειροκίνητο κιβώτιο, σε επιλογές 140 και 160 ίππων) . 

Σύμφωνα με την Renault, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης φτάνει μέχρι το 8% στο Grand Scénic και μέχρι 5% στο Scénic με αυτόν τον κινητήρα. Φυσικά, επειδή ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται σε αρκετά αυτοκίνητα των Renault-Nissan-Mitsubishi-Mercedes Benz (τον φοράνε τα Qashqai και X-Trail, τα Megane, Clio και Captur, αλλά και οι A-Class, A-Class Sedan, CLA, B-Class, GLA και GLB), με κάποιες μικροπαραλλαγές στις χαρτογραφήσεις, ανάλογα με το μοντέλο που τοποθετείται. Συνολικά ο κινητήρας βενζίνης 1,3 TCe κρίνεται εξαιρετικός βάσει προδιαγραφών. Το να έχεις 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. πριν όχι πολλά χρόνια απαιτούσε την διπλάσια χωρητικότητα και τουλάχιστον 6 κυλίνδρους και πάλι αυτή η ροπή ερχόταν ψηλότερα. Όπως και να έχει, η κοινοπραξία διαθέτει έναν ιδιαίτερα αξιόλογο εκπρόσωπο στους mainstream κινητήρες βενζίνης. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)