
Η Mercedes A-Class διαθέτει τον κινητήρα των 1.330 κυβικών σε 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος.
Χάρτες - Συνεργασία με κιβώτια
393.315 Επισκέψεις στο άρθρο
Οι στάθμες ισχύος του κινητήρα ποικίλουν ανάλογα το μοντέλο και τη μάρκα. Για παράδειγμα στην Mercedes Α-Class το μοτέρ προσφέρει 109, 136 ή 163 ίππους, ενώ στο Nissan Qashqai, 140 ή 158 και στα Renault Captur ή Clio 130 άλογα. Τον εν λόγω μοτέρ θα είναι παρών και στο Renault Austral (θα αντικαταστήσει το Kadjar) και μάλιστα σε ήπια υβριδική μορφή. Από κει και πέρα αν πρέπει να δώσουμε ένα γενικό εύρος της ιπποδύναμης, τότε η ισχύς ξεκινάει από 109 ίππους και φτάνει μέχρι τους 163. Η ροπή στρέψης ξεκινάει από τα 220 Nm, περνάει από τα 240, ανεβαίνει στα 260 και φτάνει ακόμα και τα 270 Nm. Φυσικά η ροπή σαν απόλυτο νούμερο εμφανίζεται υποσχόμενη, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τον καθημερινό οδηγό αν δεν αποδίδεται χαμηλά και όντως ο 1.3 TCe δεν απογοητεύει. Όλη η ροπή κατά περίπτωση είναι διαθέσιμη από τις 1.500-1.800 σ.α.λ. Η δε κορυφαία τιμή αυτής (270 Nm) αποδίδεται σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) της Renault στην περίπτωση των Scénic και Captur (διαθέσιμος και στο Clio με απόδοση 130 ίππων & 240 Nm ροπής) αλλά και με το X-Tronic αυτόματο της Nissan στην περίπτωση του Qashqai των 158 ίππων (σ.σ. προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο με 140 άλογα).
Σύμφωνα με την Renault, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης φτάνει μέχρι το 8% στο Grand Scénic και μέχρι 5% στο Scénic με αυτόν τον κινητήρα. Φυσικά, επειδή ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται σε αρκετά αυτοκίνητα των Renault-Nissan-Mitsubishi-Mercedes Benz (μεταξύ άλλων τον φοράνε τα Qashqai και X-Trail, τα Clio, Captur και Kadjar αλλά και οι A-Class, A-Class Sedan, CLA, B-Class, GLA και GLB), με κάποιες μικροπαραλλαγές στις χαρτογραφήσεις, ανάλογα με το μοντέλο που τοποθετείται. Συνολικά ο κινητήρας βενζίνης 1,3 TCe κρίνεται εξαιρετικός βάσει προδιαγραφών. Το να έχεις 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. πριν όχι πολλά χρόνια απαιτούσε την διπλάσια χωρητικότητα και τουλάχιστον 6 κυλίνδρους και πάλι αυτή η ροπή ερχόταν ψηλότερα. Όπως και να έχει, η κοινοπραξία διαθέτει έναν ιδιαίτερα αξιόλογο εκπρόσωπο στους mainstream κινητήρες βενζίνης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σύμφωνα με την Renault, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης φτάνει μέχρι το 8% στο Grand Scénic και μέχρι 5% στο Scénic με αυτόν τον κινητήρα. Φυσικά, επειδή ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται σε αρκετά αυτοκίνητα των Renault-Nissan-Mitsubishi-Mercedes Benz (μεταξύ άλλων τον φοράνε τα Qashqai και X-Trail, τα Clio, Captur και Kadjar αλλά και οι A-Class, A-Class Sedan, CLA, B-Class, GLA και GLB), με κάποιες μικροπαραλλαγές στις χαρτογραφήσεις, ανάλογα με το μοντέλο που τοποθετείται. Συνολικά ο κινητήρας βενζίνης 1,3 TCe κρίνεται εξαιρετικός βάσει προδιαγραφών. Το να έχεις 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. πριν όχι πολλά χρόνια απαιτούσε την διπλάσια χωρητικότητα και τουλάχιστον 6 κυλίνδρους και πάλι αυτή η ροπή ερχόταν ψηλότερα. Όπως και να έχει, η κοινοπραξία διαθέτει έναν ιδιαίτερα αξιόλογο εκπρόσωπο στους mainstream κινητήρες βενζίνης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »