• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Mercedes-Benz A-Class διαθέτει το νέο κινητήρα των 1.330 κυβικών.

    Χάρτες - Συνεργασία με κιβώτια

    208.382 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/2/2020
     

    Ο κινητήρας αρχικά διατίθεται σε 3 στάθμες ισχύος. 115, 140 και 160 ίπποι, ενώ η ροπή στρέψης είναι στα 220, 240 και 260 και 270 Nm αντίστοιχα. Φυσικά η ροπή σαν απόλυτο νούμερο εμφανίζεται υποσχόμενη, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τον καθημερινό οδηγό αν δεν αποδίδεται χαμηλά και όντως ο 1.3 TCe δεν απογοητεύει. Όλη η ροπή κατά περίπτωση είναι διαθέσιμη από τις 1.500-1.800 σ.α.λ. Η δε κορυφαία τιμή αυτής (270 Nm) αποδίδεται σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (Efficient Dual Clutch) της Renault στην περίπτωση των Scénic και Megane αλλά και το DCT της Nissan στην περίπτωση των X-Trail και Qashqai. 

    Σύμφωνα με την Renault, η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης φτάνει μέχρι το 8% στο Grand Scénic και μέχρι 5% στο Scénic με τον νέο κινητήρα. Φυσικά, επειδή ο συγκεκριμένος κινητήρας θα φορεθεί από αρκετά αυτοκίνητα των Renault-Nissan-Mitsubishi-Mercedes Benz (τον φοράνε τα Qashqai και X-Trail, τα Megane και Captur, αλλά και οι A-Class, A-Class Sedan, CLA και B-Class), με κάποιες μικροπαραλλαγές στις χαρτογραφήσεις, ανάλογα με το μοντέλο που τοποθετείται. Συνολικά ο νέος κινητήρας βενζίνης 1,3 TCe κρίνεται εξαιρετικός βάσει προδιαγραφών. Το να έχεις 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. πριν όχι πολλά χρόνια απαιτούσε την διπλάσια χωρητικότητα και τουλάχιστον 6 κυλίνδρους και πάλι αυτή η ροπή ερχόταν ψηλότερα. Όπως και να έχει, η κοινοπραξία διαθέτει έναν ιδιαίτερα αξιόλογο εκπρόσωπο στους mainstream κινητήρες βενζίνης για τα επόμενα χρόνια. 

    Προηγούμενη

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)