Βέβαια, οι καινοτομίες του νέου κινητήρα δεν εξαντλούνται στα παραπάνω. Αρχικά, τo turbo διαθέτει ηλεκτρικά ελεγχόμενη wastegate. Η εγγενής άμεση απόκριση των ηλεκτρικών κινητήρων επιτρέπει την άμεση απόκριση του κινητήρα ακόμα και στις πολύ χαμηλές στροφές, ενώ και η μεταβατική του απόκριση στο «πάτα-άσε» είναι αξιοσημείωτη. Η γεωμετρία του κινητήρα είναι εντόνως υποτετράγωνη με διάμετρο εμβόλων 72,2 χιλιοστά και διαδρομή 81,2, κάτι που μεταφράζεται σε χωρητικότητα 1.330 κυβικών μοιρασμένα σε τέσσερις κυλίνδρους. Η υποτετράγωνη αρχιτεκτονική επιτρέπει την καλύτερη ανάπτυξη ροπής καθώς και βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα με μόνο μειονέκτημα το στροφάρισμα που όμως δεν χρειάζεται αφενός, και είναι εν γένει πολύ δύσκολο να επιτευχθεί σε υπερπληρωμένους (turbo) κινητήρες. Οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό αναλόγως φορτίου και συμβάλλουν και αυτοί με την σειρά τους στην καλύτερη ανάπτυξη της ροπής στρέψεως στις χαμηλές στροφές, ενώ οδηγούνται από καδένα.