Κοφτερό τιµόνι, στιβαρό πλαίσιο και σχετική σφιχτή ανάρτηση διαµορφώνουν ένα εξαιρετικά απολαυστικό µοντέλο για τα δεδοµένα της κατηγορίας.

Κοφτερό τιµόνι, στιβαρό πλαίσιο και σχετική σφιχτή ανάρτηση διαµορφώνουν ένα εξαιρετικά απολαυστικό µοντέλο για τα δεδοµένα της κατηγορίας.

Στο δρόµο: Με επίκεντρο τον οδηγό & την ασφάλεια

95.249 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2020)

To οδηγοκεντρικό DNA της Ford δε θα µπορούσε να µην περάσει και στο νέο Puma, το οποίο διαθέτει αρκετά δυναµικά χαρακτηριστικά στο δρόµο. Χτισµένο πάνω στην ίδια πλατφόρµα µε το Fiesta, ενισχύθηκε µε πιο άκαµπτη πίσω ανάρτηση και µεγαλύτερα αµορτισέρ, πιο άκαµπτα σινεµπλόκ και βελτιστοποιηµένα top mounts, αυξάνοντας έτσι την ακαµψία του πλαισίου. Το τιµόνι εξακολουθεί να είναι όσο κοφτερό και ακριβές έχουµε δει στα υπόλοιπα µοντέλα της φίρµας, µε το µπροστά µέρος να υπακούει σε κάθε εντολή, ενώ κάθε αντίδραση στις στροφές δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότοµα. Ειδικά µάλιστα στην ST-Line έκδοση που διαθέτει πιο σπορ ανάρτηση. Από την άλλη κάνοντας cruising µε θέα τις ακτές της Ανδαλουσίας, η ανάρτηση στην εξαιρετική ισπανική άσφαλτο δεν αντιµετώπισε προβλήµατα και δεν µας ενόχλησε στιγµή, παρά τις ζάντες 19 ιντσών. Από εκεί και πέρα ανάλογα τα κέφια και το τερέν υπάρχουν 5 οδηγικά modes (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) που ρυθµίζουν την απόκριση του γκαζιού και τα συστηµάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αµαξώµατος.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center