
Το Nissan Micra έχει 4 οδηγικά modes (comfort, eco, sport και perso). Στο eco η ιπποδύναμη μειώνεται στα 68 άλογα και η τελική σταματάει στα 110 χλμ./ώρα.
Το Nissan Micra δεν σε κάνει να χαμογελάσεις μόνο με την εξωτερική του σχεδίαση και την feel good αίσθηση που έχει στην καμπίνα, αλλά και με την οδική του συμπεριφορά. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα στους δρόμους της Ολλανδίας νιώσαμε την υψηλή ποιότητα κύλισής του που σε συνδυασμό με τον χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα δίνει μια upper class αίσθηση (σ.σ. κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι θα ακουστούν στην εθνική). Έπειτα, η ανάρτηση είναι σφικτή και δουλεύει σωστά στις μικρές ανωμαλίες, αλλά για την απορροφητικότητα στις ελληνικές λακκούβες θα πρέπει να περιμένετε τις εντυπώσεις στα τέλη του έτους που θα έρθει το μοντέλο στην Ελλάδα. Επιπλέον, το τιμόνι είναι ακριβές, έχει «σωστό» βάρος και δίνει μπόλικη αυτοπεποίθηση στον οδηγό, ακόμα και υπό πίεση, τουλάχιστον στα ελάχιστα μικρά κομμάτια της ολλανδικής διαδρομής που επιτρεπόταν να ανεβάσουμε ταχύτητα, ενώ στα συν του μοντέλου είναι και το ότι κόβει αρκετά και άρα μπορείς να ελιχθείς πιο άνετα μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,3 μ.). Μέσα στην πόλη δε, μας άρεσε και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο είναι σε σχέση με το Renault 5 περισσότερο ρυθμίσιμο χάρη στα paddles πίσω από τι τιμόνι και τo one pedal mode. Τέλος, η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη, αλλά το σύστημα καμερών και αισθητήρων δουλεύει καλά, οπότε μικρό το κακό. Σε γενικές γραμμές το concept «κοντό και φαρδύ αμάξωμα» σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης και το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, δουλεύει εξαιρετικά.

Ο χρόνος φόρτισης είναι σε ρεύμα DC 30 λεπτά, ενώ σε wallbox (AC 11άρι) είναι 3:45 ή 4:45 για την μικρή και μεγάλη μπαταρία αντίστοιχα.
Με τιμή κάτω από 25 χιλιάρικα
To νέο Nissan Micra θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του 2025 ή αρχές του 2026, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για τιμές που θα ξεκινούν κάτω από τις 25.000 ευρώ.Σελίδα 1 | Οδηγούμε το νέο Nissan Micra στην Ολλανδία |
Σελίδα 2 | Περί μπαταρίας και πλατφόρμας |
Σελίδα 3 | Ευέλικτο και με καλό πάτημα στο δρόμο |