Η εποχή που διανύουμε είναι μια δύσκολη εποχή για να είσαι μηχανικός εξέλιξης κινητήρων σε μια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει μεγάλη πίεση για την μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων των θερμικών μηχανών (σ.σ. ήδη από το Σεπτέμβριο τα νέα μοντέλα που ομολογκάρονται θα πρέπει να πληρούν τις πλέον αυστηρές νόρμες Euro6C), κάτι που είναι απίστευτα δύσκολο μιας οι κινητήρες του είδους (βενζίνης ή diesel) είναι σχεδόν στα όριά τους και η παραμικρή βελτίωση απαιτεί τεράστια κόστη.
Από την άλλη, οι μηχανικοί ξέρουν ότι ο μόνος τρόπος να βελτιωθούν οι κινητήρες είναι με την επέκταση της χρήσης ηλεκτροκινητήρων. Έτσι, πλέον δεν μιλούμε για υβριδικά αυτοκίνητα, αλλά για υβριδικούς κινητήρες με τεχνολογίες αιχμής στους οποίους η χρήση ηλεκτροκινητήρων αφαιρεί από τα θερμικά μέρη αυτών διάφορες περιφερειακές λειτουργίες καθιστώντας τους αποδοτικότερους. Ο νέος 3λιτρος κινητήρας βενζίνης της Mercedes-Benz είναι ένας χαρακτηριστικό παράδειγμα της παραπάνω πρακτικής. Ας δούμε αναλυτικά τι νέο φέρνει.