Οι καινούργιες S-Class 450 & 500 διαθέτουν τον επαναστατικό κινητήρα βενζίνης 3λτ. της Mercedes-Benz.

Ο νέος 3λτ. κινητήρας της Mercedes-Benz διαθέτει τους 6 κυλίνδρους σε σειρά βελτιώνοντας την ομαλότητα της λειτουργίας.

Λίγα ακόμα τεχνικά

33.655 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο κινητήρας όπως όλοι σχεδόν οι σύγχρονοι υπερπληρωμένοι βενζίνης είναι υποτετράγωνος (διάμετρος 83 χλστ. και διαδρομή 92 χλστ.) επιλογή που βελτιώνει τον βαθμό απόδοσης και την ανάπτυξη ροπής. Σε ό,τι αφορά την διάταξη των κυλίνδρων, αυτή είναι σε σειρά, ασφαλώς με διαμήκη κατεύθυνση και συνολικό κυβισμό 2.999 κυβικά. Πρόκειται για αξιοσημείωτη επιλογή, η οποία έχει κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τους κινητήρες με περιεχόμενη γωνία, κυρίως στο θέμα της ομαλότητας λειτουργίας. Αυτό που παρατηρούμε στην Mercedes-Benz, αλλά και σε άλλους κατασκευαστές τώρα τελευταία, είναι ότι προτιμούν την χωρητικότητα του κυλίνδρου να είναι 500 κυβικά, χωρητικότητα που θεωρείται η ιδανική θερμοδυναμικά.

Ο ψεκασμός είναι άμεσος και η τυπική γεωμετρική συμπίεση στο 10.5:1. Πέραν του ηλεκτρικού turbo υπάρχει φυσικά και συμβατικό, ενώ ο νέος κινητήρας διατίθεται σε δύο χαρτογραφήσεις. Στην περίπτωση της S450 αποδίδει 367 ίππους στις 5.500-6.100 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής από τις 1.600-4.000 σ.α.λ. και στην περίπτωση της S500, 435 ίππους στις 5.900-6.100 σ.α.λ. και 520 Nm ροπής στις 1800-5500 σ.α.λ. Ο κινητήρας τοποθετείται αρχικά στις προαναφερόμενες S Class, αλλά είναι σαφές πως θα διαχυθεί και προς τα κάτω στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER