Την τεχνολογία του ηλεκτρικού turbo την έχουμε συναντήσει και σε άλλα μοντέλα, βλ. Audi SQ7, όμως σε εκείνες τις περιπτώσεις επρόκειτο για κινητήρες πετρελαίου. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz, όμως, συναντούμε ηλεκτρικό turbo για πρώτη φορά σε κινητήρα βενζίνης.
Το ηλεκτρικό turbo στην πραγματικότητα, είναι μισό turbo όπου το μέρος του στροβίλου έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα (θα το παρατηρήσετε στη δεξιά πλευρά του turbo). Συνεπώς μιλούμε για έναν ηλεκτρικό συμπιεστή, ο οποίος αναιρεί το βασικό μειονέκτημα των συμβατικών turbo που δεν είναι άλλο από το turbo lag (υστέρηση αποκρίσεως). Λόγω της εγγενούς ταχύτατης απόκρισης των ηλεκτροκινητήρων, το turbo lag εξαλείφεται σχεδόν πλήρως.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην περίπτωση του κινητήρα της Mercedes-Benz, ο ηλεκτρικός συμπιεστής μπορεί να φτάσει ρυθμό περιστροφής 70.000 σ.α.λ. μέσα σε 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Με λίγα λόγια, ο κινητήρας παρουσιάζει την ακαριαία και ακόμα καλύτερη απόκριση που προσφέρει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας πολύ μεγάλου κυβισμού χωρίς τα μειονεκτήματα, όπως υψηλή κατανάλωση, σχετικά χαμηλή ανάπτυξη ροπής κ.τ.λ.