Η 48V μπαταρία προσφέρει την απαραίτητη ηλεκτρική ισχύ για τους καταναλωτές υψηλών απαιτήσεων (turbo και clima).

    «Δουλεύει» στα 48 Volt

    33.658 Επισκέψεις στο άρθρο

    Ο ηλεκτρικός συμπιεστής που αναφέρθηκε στην προηγούμενη παράγραφο έχει υψηλές απαιτήσεις σε ηλεκτρική ισχύ, τέτοιες που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από ένα συμβατικό 12V σύστημα, συνεπώς πλέον χρησιμοποιείται επιπλέον και ένα 48V σύστημα που μπορεί να αποδώσει την απαραίτητη ηλεκτρική ισχύ. Στην περίπτωση της Mercedes-Benz, το σύστημα μπορεί να παράσχει μέχρι 16 kW ισχύ, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για υψηλών απαιτήσεων ηλεκτρικούς καταναλωτές όπως ο ηλεκτρικός συμπιεστής ή ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού. Το γεγονός ότι μπορεί να τροφοδοτηθεί το σύστημα του κλιματισμού με αυτόν τον τρόπο συνεπάγεται ότι υπάρχει η δυνατότητα κλιματισμού του οχήματος ακόμα και όταν αυτό είναι σταθμευμένο, ανεξάρτητα από το αν λειτουργεί ο θερμικός κινητήρας (!). Τέλος, η ύπαρξη 48V ηλεκτρικού συστήματος δεν καταργεί το παλιό 12V το οποίο ακόμα χρησιμοποιείται για τους κλασικούς χαμηλών ηλεκτρικών απαιτήσεων καταναλωτές οι οποίοι υπάρχουν πάνω στο αυτοκίνητο, ενώ φυσικά υπάρχει και 48V/12V μετατροπή συνεχούς ρεύματος για την συνεργασία των 2 συστημάτων.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MIKRA VANS LEASING
    ETRANSIT VS ESPRINTER