Η καρδιά του 48V συστήματος ο εναλλάκτης-εκκινητής (ISG) ο οποίος αυξάνει σημαντικά τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα και επιτρέπει ώστε το ρελαντί να είναι μόλις στις 520 σ.α.λ.

    High Tech δυνατότητες και ρελαντί μόλις στις 520 σ.α.λ.!

    33.656 Επισκέψεις στο άρθρο

    Στον νέο κινητήρα της Mercedes-Benz υπάρχει ένας ενισχυμένος εκκινητής και εναλλάκτης ο οποίος προσφέρει δυνατότητες πρωτόγνωρες σε κινητήρες βενζίνης. Καταρχήν μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση με πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με συμβατικά συστήματα. Επίσης, μπορεί να οδηγήσει την αντλία νερού και σε συνδυασμό με την τροφοδοσία του κλιματισμού, απαιτούνται λιγότεροι ιμάντες στον θερμικό κινητήρα και επιπρόσθετα, αυτός απαλλάσσεται από αυτές τις λειτουργίες διαθέτοντας την ισχύ του εκεί που χρειάζεται, δηλαδή στους τροχούς.

    Μια ακόμα δυνατότητα του εκκινητή-εναλλάκτη είναι πως μπορεί να προσφέρει μέχρι 16 kW ισχύ και 250 Nm ροπής στον θερμικό κινητήρα, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού αλλά και την διαθεσιμότητα της ηλεκτρικής ενέργειας (για μικρό χρονικό διάστημα). Αυτή η λειτουργία boost αυξάνει δραματικά τις δυνατότητες επιτάχυνσης του οχήματος ειδικά στις ρεπρίζ. Επίσης, το ρελαντί του θερμικού κινητήρα, είναι στις 520 σ.α.λ. ιδιαίτερα χαμηλά αφού ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει κάτι τέτοιο, ενώ υπάρχει και εκτεταμένη λειτουργία πλεύσης, αλλά και start-stop που απενεργοποιεί τον κινητήρα αρκετά πριν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MIKRA VANS LEASING
    VW CRAFTER LEASEPRO