• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εσύ βάζεις τιμή στην αγγελία ή όχι για να πάρουν να ρωτήσουν;

3.318 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2020

Πως σκέφτεστε ότι θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πιθανών αγοραστών; Με την τιμή πάνω στην αγγελία, ή χωρίς να την αναφέρετε ώστε να πάρουν να ρωτήσουν;

Renault: Απόκτησε το Renault σου με προσφορά στην έκθεση αυτοκινήτου
Goodyear: Το ελαστικό με την υψηλότερη χιλιομετρική απόδοση της αγοράς! Δείτε το με 1 κλίκ


Η τιμή στο μεταχειρισμένο είναι το απόλυτο κριτήριο αγοράς. Τίποτε άλλο δεν έρχεται πιο κοντά, αφού ακόμη και ένα αυτοκίνητο που δεν ενδιαφέρει έναν επίδοξο αγοραστή, στη σωστή τιμή μπορεί να αγοραστεί επί τόπου. Με αυτό υπόψη, το αν η τιμή αναγράφεται ή όχι στην αγγελία, αποτελεί για πολλούς μέρος της στρατηγικής τους για να πουλήσουν γρήγορα το αυτοκίνητό τους. Για άλλους πάλι, είναι ταμπού.

Δηλαδή πιστεύουν πως αν αφήσουν την τιμή κρυφή, η απορία του υποψήφιου αγοραστή να τη μάθει, θα τους φέρει να πάρουν τηλέφωνο. Και με το παλιό ρητό που λέει ότι «η πώληση είναι 99% αν βάλεις τον πελάτη στο μαγαζί», αν τον κάνεις να πάρει τηλέφωνο για να μάθει τιμή, του το «πουλάς» με αυτά που θα του πεις.

Είναι συχνό φαινόμενο σε αυτές τις αγγελίες, ακόμη και όταν ρωτήσεις «πόσο έχει», να μην πάρεις απάντηση, πριν ο πωλητής σου πει όλα αυτά που θέλεις να ξέρεις για το αυτοκίνητο. Ακόμη μία μέθοδος που αρκετοί θεωρούν ότι πιάνει, γιατί έτσι θα έχει όλες τις πληροφορίες που «πουλάνε» το αυτοκίνητο, πριν ακούσει την τιμή, και έτσι θα είναι πιο θετικός σε ένα υψηλότερο τίμημα.

Όμως αυτή η στρατηγική χάνει όσους ψάχνουν την ευκαιρία. Όσους δεν θέλουν απαραίτητα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά θα το αγόραζαν αν το έβρισκαν στην σωστή τιμή. Και η αγορά μεταχειρισμένου είναι πολύ περισσότερο γύρω από τη σωστή τιμή, και πολύ λιγότερο γύρω από το σωστό μοντέλο. Ακόμη χειρότερα, όταν δεν βλέπουν τιμή, ακόμη και αν θέλουν το συγκεκριμένο μοντέλο, θεωρούν πως το τίμημα θα είναι τόσο ψηλό, που δεν το γράφει καν στην αγγελία. Ή, τέλος, απλά δεν έχουν την όρεξη να ακούσουν τη «διαφήμιση» για να μάθουν την τιμή.

Μπορεί λοιπόν η αναγραφή τιμής να διώχνει όσους έχουν χαμηλότερο μπάτζετ, όμως δημιουργεί για όλους τους άλλους μια καλύτερη προδιάθεση, ενώ τους δίνει και χρόνο να το «ζαχαρώσουν» πριν πάρουν.

Εσείς λοιπόν ποια στρατηγική ακολουθείτε; Αγγελία με ή χωρίς τιμή; Τι έχει δουλέψει καλύτερα; Και τελικά τι θεωρείτε πως κερδίζει η μία ή η άλλη μέθοδος;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια