ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο μικρός κυβισμός δείχνει με μια ματιά και χαμηλό κόστος χρήσης, όμως ποιo άλλο χαρακτηριστικό ελέγχετε;

Ο μικρός κυβισμός δείχνει με μια ματιά και χαμηλό κόστος χρήσης, όμως ποιo άλλο χαρακτηριστικό ελέγχετε;

Όταν συγκρίνετε μοντέλα με βάση το κόστος χρήσης, ποιο χαρακτηριστικό θεωρείτε πιο σημαντικό; Την κατανάλωση, τους ρύπους, τον κυβισμό, τι άλλο;

4.919 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2013)

Τι μετράει περισσότερο στο κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου; Μέχρι μερικά χρόνια πριν, αρκούσε ο κυβισμός για να έχουμε μια ιδέα του τι θα πληρώνουμε για τη χρήση του αυτοκινήτου μας κάθε χρόνο. Τώρα όμως τι κοιτάτε; Ποιο χαρακτηριστικό;

autotriti team

Για να σπάσουμε τον όρο «κόστος χρήσης» σε αυτά που τον απαρτίζουν. Πρώτο και σημαντικότερο είναι το καύσιμο. Ανάλογα με τη χρήση και το μοντέλο μιλάμε για ένα έξοδο μερικών χιλιάδων ευρώ το χρόνο. Μεγάλο ποσό, μεγάλη άρα και η διαφορά που θα κάνει η επιλογή μας.
Αν τα νούμερα των κατασκευαστών είναι το μόνο εργαλείο που έχουμε, τότε μπορεί να δει κανείς διαφορές που φτάνουν στο ίδιο μοντέλο μέχρι και τα 3 λτ./100χλμ, που για 15.000 χλμ το χρόνο μεταφράζονται σε σχεδόν 800 ευρώ το χρόνο. Μιλάμε για πολλά λεφτά.
Το καλό με το κόστος της κατανάλωσης όμως είναι ότι μοιράζεται στη διάρκεια του έτους. Δεν δίνουμε την πρώτη του έτους 3.000 ευρώ για να πληρώσουμε όλη το καύσιμο μια κι έξω. Ευτυχώς δηλαδή.
Αντίθετα όμως τα τέλη κυκλοφορίας τα δίνουμε μια κι έξω, και μάλιστα τον πιο φορτωμένο, από πλευράς εξόδων, μήνα του χρόνου. Μπορεί σε σχέση με τις χιλιάδες ευρώ του καυσίμου τα τέλη κυκλοφορίας να μην κάνουν μεγάλη εντύπωση, αν όμως μέσα στις γιορτές πρέπει να δώσεις ένα, εκατό ή τετρακόσια ευρώ, κάνουν τεράστια διαφορά. 
Και εδώ το χαρακτηριστικό που μετράει είναι οι ρύποι διοξειδίου. Συνήθως η χαμηλή κατανάλωση εγγυάται και χαμηλούς ρύπους, όταν όμως το βάρος του αυτοκινήτου είναι μεγάλο, ή η αεροδυναμική μέτρια, οι ρύποι αυξάνονται και ξεφεύγουν από τη ζώνη των μηδενικών ή πολύ χαμηλών τελών κυκλοφορίας.
Και ο κυβισμός; Δε μετράει καθόλου πια; Μετράει στην ασφάλιση του αυτοκινήτου που επίσης πληρώνεται μονοκοπανιά, ή δύο φορές το χρόνο. Είναι όμως μόνο αυτή η «χρήση» του κυβισμού όταν ασχολούμαστε με το κόστος χρήσης; 
Πολλοί είναι αυτοί που ακόμη «παίρνουν μια ιδέα» για το κόστος χρήσης από τον κυβισμό και μόνο. Μήπως όμως είναι λάθος; Μήπως τα ειδικά χαρακτηριστικά λένε μόνο την αλήθεια; Και τελικά πως «μετριέται» ο κυβισμός σήμερα; Και ακόμη πιο έξοδο μετράτε εσείς πιο σημαντικά όταν διαλέγετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN