" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Goodyear παρουσίασε τις νέες προοπτικές για την ολοένα αυξανόμενη ηλεκτροκίνηση, δημιουργώντας το πρωτότυπο ελαστικό BH03, που παράγει ρεύμα κατά την κίνησή του.

Εξαιρετικό project που αν περάσει στην παραγωγή θα λύσει τα χέρια στους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, απαλλάσσοντάς τους από το άγχος της φόρτισης.

Εξαιρετικό project που αν περάσει στην παραγωγή θα λύσει τα χέρια στους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, απαλλάσσοντάς τους από το άγχος της φόρτισης.

Το πρωτότυπο ελαστικό που κατασκεύασε η Goodyear με τον κωδικό ΒΗ03 παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης.

Το συγκεκριμένο ελαστικό παράγει την απαιτούμενη ενέργεια, με δυο τρόπους. Ο πρώτος είναι η θερμότητα που αναπτύσσει το ελαστικό κι ο δεύτερος μέσω ενός θερμοπιεζοηλεκτρικού υλικού, το οποίο μετατρέπει την εξωτερική θερμότητα και τους κραδασμούς της κίνησης σε ηλεκτρισμό.

Ελαστικό που παράγει ρεύμα!

Διαβάστηκε από 5472 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/3/2015

Ο λόγος για το πρωτότυπο ελαστικό που κατασκεύασε η Goodyear με τον κωδικό ΒΗ03 και παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης. Τι το ιδιαίτερο έχει; Παράγει ηλεκτρικό ρεύμα με την κίνησή του…

 
Τα συγκεκριμένα ελαστικά παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, αποτελώντας μια προσπάθεια της Goodyear να δημιουργήσει νέες προοπτικές για την ολοένα αυξανόμενη ηλεκτροκίνηση, αφαιρώντας από τον οδηγό το άγχος της συνεχούς φόρτισης και της αναζήτησης σταθμών. 

Με δυο τρόπους η παραγωγή
Το συγκεκριμένο ελαστικό παράγει την απαιτούμενη ενέργεια, με δυο τρόπους. Ο πρώτος είναι η θερμότητα, η οποία προέρχεται είτε από την απορρόφηση της ηλιακής ακτινοβολίας από το ίδιο το λάστιχο, είτε από την παραγωγή της λόγω της κύλισής του και της αντίστασης που υπάρχει και πρέπει να «νικήσει» το ελαστικό. Για να γίνουν πράξη όλα τα παραπάνω, στο εσωτερικό του ελαστικού υπάρχει ένα εξειδικευμένο θερμο-ηλεκτρικό υλικό που μετατρέπει τη θερμική ενέργεια σε ηλεκτρική.

Ο δεύτερος τρόπος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, είναι μέσω ενός θερμοπιεζοηλεκτρικού υλικού. Στο εσωτερικό του ελαστικού υπάρχει μια στρώση από το συγκεκριμένο υλικό, το οποίο παράγει την ηλεκτρική ενέργεια μέσω της μετατροπής της εξωτερικής θερμότητας που αναπτύσσεται κατά την τριβή στο οδόστρωμα, τη θερμότητα του ήλιου πάνω στο καουτσούκ, αλλά και τους κραδασμούς από την κίνηση.

Η παραγόμενη ενέργεια μέσω των εν λόγω ελαστικών, καταλήγει σε συσσωρευτές. Η GoodYear δεν έχει προβεί σε καμία είδους ανακοίνωση για το πότε σκοπεύει να περάσει το BH03 στην παραγωγή.