12 φωτογραφίες »

Πάει για best seller της Hyundai το νέο Tucson

121.315 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2020)

«Το νέο Tucson θα επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά, στην νέα του γενιά, ως το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Hyundai». Αυτό ακριβώς είναι το σχέδιο των ανθρώπων της φίρμας, αλλά πως θα το καταφέρει;

Του Ιωάννη Σκανδάλη

Η τέταρτη γενιά του Hyundai Tucson παρουσιάστηκε επίσημα τον περασμένο Σεπτέμβρη και οσονούπω αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στη χώρα μας, ενώ ήδη προσφέρεται προς πώληση σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες. Στόχος του μικρομεσαίαου SUV της Hyundai, σύμφωνα πάντα με το νοτιοκορεατικό στρατόπεδο, είναι η επιστροφή του στην κορυφή των πωλήσεων για τη μάρκα εντός ευρωπαϊκού τερέν. Μπορεί οι πωλήσεις των compact SUV να σημείωσαν πτώση 37 ποσοστιαίων μονάδων στην Ευρώπη μέσα στο 2020 λόγω της πανδημίας και να έριξαν το Tucson στην δεύτερη θέση των πωλήσεων, πίσω από το Kona, στην εσωτερική κατάταξη της μάρκας όπως αναφέρεται σε στοιχεία της Jato Dynamics, ωστόσο οι άνθρωποι της μάρκας ποντάρουν στην αλλαγή του τοπίου.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του επικεφαλής της Hyundai στην Ιταλία, Andrea Crespi, στην Automotive News Ευρώπης, ο οποίος υποστηρίζει ένθερμα πως το νέο Tucson θα επιστρέψει στην νέα του γενιά, ως το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Hyundai. Ο στόχος που έχει θέσει η Hyundai για την γειτονική χώρα είναι 15.000 αυτοκίνητα μέσα στο 2021 εκ των οποίων 7.000 υβριδικά και 1.500 Plug-in υβριδικά. Μιλώντας για τα κινητήρια σύνολα να θυμίσουμε πως το νέο, μήκους 4,5 μ., Tuson προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και diesel 1,6 λτ. ισχύος από 115 έως 180 ίππων, ενώ στην κορυφή της γκάμας εδρεύει η Plug-in υβριδική έκδοση των 265 ίππων με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινήτρα. Επιπρόσθετα υπάρχει και μία υβριδική έκδοση με τον ίδιο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW, συνδυαστικής απόδοσης 230 ίππων. Για τη μετάδοση της κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς συνδυάζονται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων ή στην περίπτωση του υβριδικού και του Plug-in υβριδικού με αυτόματο 6 ταχυτήτων. Ως εκ τούτου ένα βασικό «όπλο» του νέου Tucson είναι η πλήρης γκάμα εκδόσεων σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Πέραν αυτού, το νέο Tucson εφοδιάζεται με το νέο σχεδιαστικό μοτίβο εν ονόματι «Parametric Dynamics design», με προεξάρχον στοιχείο την εντυπωσιακή μάσκα που φέρει μία σειρά τραπεζοειδών στοιχείων, που θυμίζουν εν πολλοίες φολίδες. Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στις δύο άκρες της μάσκας, ενώ επιπλέον φωτιστικά σώματα έχουν τοποθετηθεί στα ανοίγματα που βρίσκονται χαμηλότερα στα άκρα του προφυλακτήρα. Περνώντας στο πλάι, κατά μήκος των πλευρών, υπάρχει χρώμιο που ακολουθεί τη γραμμή οροφής και παίρνει το σχήμα της πίσω κολόνας, ενώ οι τροχοί 17, 18 ή 19 ιντσών διαθέτουν περίπλοκο και ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος μία κόκκινη LED μπάρα διέπει το αμάξωμα σε όλο το πλάτος, «σκεπάζοντας» κατά κάποιο τρόπο τις κάθετες λυχνίες στις δύο άκρες. Ένα ασημένιο στοιχείο στον προφυλακτήρα, τύπου αεροδυναμικού διαχύτη δίνει το «παρών», ενώ το αισθητικό παζλ ολοκληρώνεται με την αεροτομή, η οποία είναι φυσική συνέχεια της οροφής. Δεύτερος πόντος για το Tucson και την ιδιαίτερη σχεδιαστική του ταυτότητα, που το κάνει να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από τον ανταγωνισμό.

Μπαίνοντας στην καμπίνα τώρα, το πολυλειτουργικό τιμόνι κερδίζει νέο σχεδιασμό, ενώ βλέπουμε πως το ταμπλό χωρίζεται σε δύο στρώσεις μέσω μίας φάσας στην οποία επιμελώς «καμουφλάρονται» οι αεραγωγοί. Αυτή η πινελιά συνεχίζει και κοσμεί τα πάνελ στις πόρτες. Το νέο Tucson επίσης εκσυγχρονίζεται σημαντικά μέσω ενός «αιωρούμενου» ψηφιακού πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών πίσω ακριβώς από το τιμόνι. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνης αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που τοποθετείτε στο κέντρο της κονσόλας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εργονομία, και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ενσωμάτωση των Apple CarPlay και Android Auto και συνδεσιμότητα Bluetooth για δύο συσκευές. Χώροι για 5 επιβάτες (σ.σ. το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 15 χλστ. στα 1.865 χλστ και το μεταξόνιο κατά 10 χλστ. στα 2.680 χλστ.) και μικροαντικείμενα, εσωτερικός κρυφός φωτισμός και πόρτ-μπαγκάζ 620 λίτρων «δένουν» το γλυκό σε επίπεδο πρακτικότητας.

Βάσει όλων των παραπάνω, το νέο Hyundai Tucson αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στα τεκταινόμενα της ευρωπαϊκής αγοράς όσον αφορά στα SUV ενώ θεωρείται δεδομένη η επιστροφή του στην κορυφή των πωλήσεων της Hyundai στην Γηραιά Ήπειρο. Αναμένουμε τον ερχομό του στην ελληνική αγορά το αμέσως επόμενο διάστημα για να δούμε και τις τιμές με τις οποίες θα ξεκινήσει την καριέρα του. Αυτή τη στιγμή στην Ιταλία τιμάται από 29.400 ευρώ. Εσείς θα επιλέγατε το νέο Hyundai Tucson για την επόμενη αγορά σας;

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το HYUNDAI TUCSON