• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

Διαβάστηκε από 24415 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/6/2019
 

Η Kia αποκάλυψε το νέο XCeed, την crossover εκδοχή του μικρομεσαίου Ceed, που έχει στη φαρέτρα του αυξημένη απόσταση από το έδαφος, 3 κινητήρες βενζίνης και 2 diesel, ενώ συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με την οδική συμπεριφορά ενός μικρομεσαίου.

Μετά από μπαράζ teaser και διαρροών ήρθε η στιγμή που το νέο Kia XCeed βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας και επίσημα. Το νέο μικρομεσαίο Crossover, βασίζεται στο ίδιο δάπεδο με το Ceed, έχοντας το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο των 2.650 χλστ., αν και σε γενικότερα πλαίσια οι διαστάσεις του βρίσκονται ανάμεσα από το Ceed χάτσμπακ και το Sportage. Αναλυτικότερα, το XCeed έχει μήκος 4.395 χλστ. (+85 χλστ. από το Ceed και -90 χλστ. από το Sportage), πλάτος 1.826 χλστ. (+26 χλστ. από το Ceed) και ύψος 1.490 χλστ. (+43 χλστ. από το Ceed, -155 χλστ. από το Sportage) με τις κύριες διαφορές να εντοπίζονται στους διευρυμένους κατά 25 χλστ. και 60 χλστ. προβόλους, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ο μεγαλύτερος πίσω πρόβολος του XCeed εξασφαλίζει και 31 λτ. περισσότερα στο διαμέρισμα του χώρου αποσκευών, που ορίζεται στα 426 λτ. και αγγίζει τα 1.378 λτ. με τα καθίσματα αναδιπλωμένα.
 
Περνώντας στο αισθητικό κομμάτι, το νέο XCeed υιοθετεί τη μάσκα του Ceed, ενώ η χαρακτηριστική «μύτη της τίγρης» στη μάσκα έρχεται με ένα μεταλλικό φινίρισμα συνοδεύοντας τα «αδελφά» χαρακτηριστικά στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους και οι ράγες οροφής ψηλότερα είναι τα πρώτα πράγματα που συναντάμε στο πλαϊνό μέρος, το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονες καμπύλες που δίνουν μία πιο φαρδιά εικόνα στο κορεατικό crossover. Επίσης, σύμφωνα με το κορεατικό στρατόπεδο τα μόνα στοιχεία του αμαξώματος που είναι κοινά με το 5θυρο Ceed είναι οι εμπρός πόρτες. Πίσω, το ντιζάιν παραπέμπει σε κουπέ σχήματα με την τρίτη κολόνα να καταλήγει με μια έντονη κλίση στα λεπτά φωτιστικά σώματα. Η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει μια νεύρωση κάτω από το τζάμι, ενώ χαμηλότερα τα βλέμματα πέφτουν στον μεταλλικό διαχύτη που φιλοξενεί τις δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Το εικαστικό παζλ ολοκληρώνεται με τις ζάντες 16 ή 18 ιντσών, αλλά και τις 12 χρωματικές επιλογές με αποκλειστικότητα στο κίτρινο Quantum Yellow. Παράλληλα, να πούμε πως ανάλογα με τις ζάντες, το XCeed έχει απόσταση από το έδαφος από 174 έως και 184 χλστ., όντας έως και 42 χλστ. «ψηλότερα» από το «απλό» Ceed.

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου Crossover της Kia, η εικόνα είναι γνώριμη, καθώς έχει υιοθετηθεί η ίδια αρχιτεκτονική με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, αν και υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις. Ο οδηγός και οι επιβάτες κάθονται ψηλά (σ.σ όλα τα καθίσματα βρίσκονται 42 χλστ. ψηλότερα από το Ceed) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την περιμετρική ορατότητα, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα η θέση του οδηγού έχει έναν πιο σπορτίφ προσανατολισμό. Από εκεί και πέρα, υψηλό είναι το τεχνολογικό αλλά και ποιοτικό υπόβαθρο του XCeed. Από τη μία έχουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων υψηλής ευκρίνειας των 12,3 ιντσών με ανάλυση 1920x720 px και την προαιρετική οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 10,25 ιντσών (σ.σ. 8άρα οθόνη στάνταρ), ενώ από την άλλη, όσον αφορά στην ποιότητα, το ταμπλό διαθέτει μαλακά πλαστικά σε όλο του το εύρος. Στα συν, το σύστημα τηλεματικής UVO Connect που με τις υπηρεσίες Kia Live φέρνει βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου στην οθόνη του smartphone καθώς επίσης και όλες οι δυνατότητες διασυνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto. Ανάμεσα στις προαιρετικές τεχνολογίες περιλαμβάνονται και τα: ηχοσύστημα JBL Premium, διζωνικός κλιματισμός, αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι κ.α.

Όσον αφορά στους κινητήρες του νέου XCeed, η παλέτα απαρτίζεται από 3 turbo βενζινοκινητήρες και 2 turbodiesel, ενώ αργότερα -στις αρχές του 2020- θα προστεθούν και δύο υβριδικές εκδόσεις: ένα plug-in υβριδικό και μία 48βολτη έκδοση. Εισαγωγική έκδοση βενζίνης αποτελεί αυτή με τον τρικύλινδρο 1.000άρη T-GDi κινητήρα ισχύος 120 ίππων και 172 Nm ροπής, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα θα βρίσκεται ο 1.400άρης τετρακύλινδρος της ίδιας οικογένειας με απόδοση 140 ίππων με 242 Nm ροπής. Η κορυφαία έκδοση θα κρύβει κάτω από το καπό της τον τετρακύλινδρο T-GDi χωρητικότητας 1,6 λτ. με 204 άλογα και 265 Nm ροπής που εφοδιάζει και το Ceed GT. Στο diesel, η Kia εξοπλζίει το μικρομεσαίο Crossover με τον 1.600άρη Smartstream κινητήρα σε δύο version με απόδοση 115 και 136 ίππων. Για τη μετάδοση οι Κορεάτες διαθέτουν δύο επιλογές: ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσων και το 7άρι αυτόματο με διπλό συμπλέκτη.

Σε κάθε περίπτωση το XCeed έχει στη φαρέτρα του πληθώρα από έξυπνα συστήματα υποβοήθησης μεταξύ των οποίων έξυπνο cruise control, προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση πρόσθιας σύγκρουσης, ανίχνευση πεζών, διατήρηση λωρίδας κ.α., ενώ παράλληλα διαθέτει και τεχνολογικά καλούδια που αυξάνουν την πρακτικότητα όπως η έξυπνη ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών.

Τέλος, η παραγωγή του νέου XCeed θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Αύγουστο στη γραμμή παραγωγής της Kia στη Ζίλινα της Σλοβακίας, στην ίδια γραμμή παραγωγής με το Ceed χάτσμπακ και το ProCeed. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν αποκλειστικά στην ευρωπαϊκή αγορά από το τρίτο τρίμηνο του 2019, έχοντας τη γνώριμη «συνοδεία» της επταετούς εγγύησης ή για 150.000 χλμ..

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »