Το 6άρι κιβώτιο έχει έξυπνη κλιμάκωση για σβελτάδα μέσα στην πόλη και στο χώμα, οικονομία στον αυτοκινητόδρομο, ενώ διαθέτει επιπλέον θετική αίσθηση στις αλλαγές.

Το 6άρι κιβώτιο έχει έξυπνη κλιμάκωση για σβελτάδα μέσα στην πόλη και στο χώμα, οικονομία στον αυτοκινητόδρομο, ενώ διαθέτει επιπλέον θετική αίσθηση στις αλλαγές.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Σβέλτα και οικονομικά

44.507 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2016)

Ο νέος 1,6 BlueHDI κινητήρας των 120 ίππων είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του μοντέλου της δοκιμής μας. Αυτός, έχει μεγάλα αποθέματα ροπής όπως μας έγινε αμέσως αντιληπτό στην πράξη (300 Nm @ 1.750 σ.α.λ.), είναι ελαστικός, εξασφαλίζει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας ανταγωνιστικές επιδόσεις (βλ. πίνακα), ενώ το σημαντικότερο είναι αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση. Συγκεκριμένα, η Peugeot ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πράξη υπολογίστε περίπου στα 5,4 λτ./100 χλμ., νούμερο και πάλι καλό δεδομένου του cross χαρακτήρα του μοντέλου. Τέλος, όσον αφορά στην μέτρηση με 6,0 λτ./100 χλμ. στο αυτοκινητόδρομο, καταφέρνει υψηλή ταχύτητα (136 χλμ./ώρα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center