
Σε άλογα το Nissan «τρώει» τη Mustang για πρωινό, ακόμη και την 5λιτρη V8 έκδοση στην πιο ισχυρή της μορφή. Το Ford παρότι πλησιάζει, δεν μπορεί να κοντράρει το Nissan όταν μιλάμε για επιδόσεις ή τεχνολογία.
Όμως όταν διαλέγεις αυτοκίνητο για να κρατήσεις για το μέλλον, δεν είναι η τεχνολογία που σε ενδιαφέρει αφού σε 30-40 χρόνια θα είναι ξεπερασμένη ούτως ή άλλως. Πιθανώς να μην είναι και οι απόλυτες επιδόσεις. Ρίξε μια ματιά στα κλασσικά αυτοκίνητα που θαυμάζεις σήμερα, και δες σε πόσα από αυτά σε απασχολεί αν είναι γρήγορα, πολύ γρήγορα ή πάρα πολύ γρήγορα.
Με αυτά τα κριτήρια να περνάνε σε δεύτερη μοίρα, η Mustang δεν φαίνεται και τόσο «κακή». Εξάλλου μιλάμε για ένα ιδιαίτερα γρήγορο αυτοκίνητο που όπου χάνει σε νούμερα απέναντι στο Nissan τα κερδίζει σε «συναίσθημα». Η Ford ξέρει τους περιορισμούς που θέτουν οι μηχανικές επιλογές της για τη Mustang, αφού την θέλει πάντοτε προσιτή. Αυτό που κάνει καλά, όμως, είναι να συγκινεί με τον τρόπο που αυτές οι επιδόσεις περνάνε στο δρόμο. Τον ήχο, την παρουσία, την αίσθηση.
Όχι ότι το Nissan υστερεί. Ο ήχος του είναι εκρηκτικός, η παρουσία του, με το πολύ χαμηλό, πολύ φαρδύ, τεράστιο μέγεθός του γίνεται επιβλητική, και αν κάπου χάνει, ίσως, είναι η κινηματογραφική του παράδοση και ιστορία.
Και εδώ έρχεται πάλι το δίλημμα του μέλλοντος. Καθότι μπορεί φυσικά οι γνώστες να ξέρουν πως το GT-R είναι ο φονέας γιγάντων που έκανε τους Ιταλούς και τους Γερμανούς να κλαίνε στις πίστες, και μάλιστα με τα μισά λεφτά. Όμως όλοι ξέρουν ότι η Mustang είναι το όνομα που καθιέρωσε μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων, είναι το μοντέλο που έκανε το «κυνηγητό» με αυτοκίνητα μέρος της κουλτούρας μας, ενώ παραμένει το ορόσημο της «ποσότητας» του μεγάλου, του «πολύ», του αμερικάνικου μύθου της αυτοκίνησης.
Απέναντι λοιπόν στα δύο αυτά άκρα, εσείς πιο θα διαλέγατε να κρατήσετε για παρηγοριά στην ηλεκτροκίνητη εποχή; Ποιό αυτοκίνητο θα θέλατε να βολτάρετε για να μπείτε στο μάτι των ηλεκτρικών; Το Nissan GT-R ή την Ford Mustang;
Το μεγαλύτερο ελληνικό μυστήριο!
Σε βενζίνη, diesel, Plug-in και ηλεκτρικό το νέο Peugeot 308;
Δοκιμή: VW Golf 1,5 TSI με 150 PS
Το ρετρό επιστρέφει. Εσείς το θέλετε όμως;
Tετρακίνητο Audi RS3 βγάζει φορτηγό από τα χιόνια
Toyota Ηilux δείχνει τι αξίζει μέσα σε μια θάλασσα από λάσπη
Hyundai i30 N «βουτά» στα φρένα
Μικρά & υβριδικά: Renault Clio Vs Toyota Yaris
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις καλό & οικονομικό Συνεργείο; Δες εδώ!
Με 1 κλίκ, στην πόρτα σου. Βρες Ανταλλακτικά.
Αλλάζεις Λάστιχα; Mπες-Βρες και Προσφορές!