ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οι αναλυτικές μετρήσεις του Honda HR-V σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center

(22/10/2025)
Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και
6 Φωτογραφίες »

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες (σ.σ. το προ-facelift μοντέλο της δοκιμής δεν έχει διαφοροποιήσεις σε δομικό επίπεδο).

Είναι το οικογενειακό SUV με την καλύτερη κατανάλωση στην πόλη (3,5 λτ./100 χλμ.) μαζί με το Toyota Corolla Cross

Από εκεί και πέρα, βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το Honda HR-V e:HEV είναι η οικονομία καυσίμου και το κόστος χρήσης. Συγκεκριμένα, 1.400 ευρώ/χρόνο θα πληρώνει σε καύσιμα ο κάτοχός του (ποσοστό 80-20 σε πόλη-ταξίδι, για 20.000 χλμ./έτος), καθώς μιλάμε για ένα από τα αυτοκίνητα με τη χαμηλότερη αστική κατανάλωση στο AutoΤρίτη Test Center, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το Honda HR-V e:HEV «καίει» 3,5 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και μαζί με την Toyota Corolla Cross των 140 ίππων είναι τα κορυφαία οικογενειακά SUV στην κατανάλωση πόλης. Σε μέσες συνθήκες το νούμερο παραμένει super οικονομικό (5,5 λτ./100 χλμ.), με το SUV της Honda να αξιοποιεί την διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία του, περιορίζοντας αισθητά τις… επισκέψεις στο βενζινάδικο.


Το Honda HR-V e:HEV έχει σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρική λειτουργία: ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για ένα ηλεκτρομοτέρ το οποίο συνδέεται με τους μπροστινούς τροχούς, σύστημα που εξασφαλίζει και τις πολύ χαμηλές τιμές πραγματικής κατανάλωσης.
6 Φωτογραφίες »

Το Honda HR-V e:HEV έχει σε μεγάλο βαθμό ηλεκτρική λειτουργία: ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για ένα ηλεκτρομοτέρ το οποίο συνδέεται με τους μπροστινούς τροχούς, σύστημα που εξασφαλίζει και τις πολύ χαμηλές τιμές πραγματικής κατανάλωσης.

 
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Honda HR-V είναι σβέλτο και εξασφαλίζει γρήγορα και ασφαλή προσπεράσματα. Πιο συγκεκριμένα, χρειάζεται 5,4 και 7,6 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα, αντίστοιχα, με κυριότερή μας ένσταση τον θόρυβο που παράγεται από το CVT λογικής κιβώτιο στις απότομες επιταχύνσεις.

Καλό σε χώρο για τα πόδια (18,5 εκ.) & με πρακτικά πίσω «Magic Seats», μέτριο σε πορτ-μπαγκάζ & χώρο για το κεφάλι

Στις μετρήσεις χώρων υπάρχουν δύο οπτικές αξιολόγησης. Από τη μία πλευρά έχουμε ένα αυτοκίνητο με μέτριο χώρο αποσκευών (335 λίτρα) και περιορισμένο χώρο για το κεφάλι (2,5 εκ. για επιβάτες ύψους έως 1,80 μ.). Στον αντίποδα, το Honda HR-V έχει εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα (18,5 εκ.), στάνταρ πίσω υποβραχιόνιο αλλά και τα πολύ πρακτικά καθίσματα «Magic Seats», σήμα-κατατεθέν της Honda, που έχουν πολυχρηστικό ύφος:

  • Αναδιπλώνονται σε επίπεδη επιφάνεια για μεταφορά μακρόστενων αντικειμένων όπως μία ντουλάπα ή ένας πάγκος (αν ρίξεις και το κάθισμα του συνοδηγού)
  • Διπλώνουν σε αναστροφή, σαν τις θέσεις του σινεμά. Έτσι έχεις διαθέσιμο ένα επίπεδο πάτωμα και όλο το εσωτερικό ύψος της καμπίνας, από το δάπεδο μέχρι την οροφή του, προκειμένου να φορτώσεις μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα (π.χ. κάποιο φυτό)

Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης στο δρόμο, στο μέσο όρο της κατηγορίας η επίδοση στο Elk/Moose Test (75 χλμ./ώρα)

Στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, καταρχάς είναι ισχυρό ατού για το Honda HR-V e:HEV ότι έχει αυτόματο κιβώτιο, με όσες ευκολίες αυτό σημαίνει στην καθημερινή οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Σε αστικό ιστό, η ηλεκτρική λειτουργία του HR-V e:HEV σε συνδυασμό με την υψηλή ποιότητα κύλισης είναι στοιχεία που ξεχωρίζουμε, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και μόνο στις υψηλές στροφές έχει σχετικά υψηλούς αεροδυναμικούς θορύβους στο εσωτερικό (71,2 dB στα 120 χλμ./ώρα).
 
Στις υπόλοιπες μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, το Honda HR-V e:HEV σημείωσε καλή επίδοση στο φρενάρισμα ακινητοποίησης (100-0 χλμ./ώρα σε 36,4 μ.), προβάλλοντας ολοκληρωμένη αίσθηση ασφάλειας, σε συνδυασμό και με τη σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (Honda Sensing). Σε αυτό συμβάλλει και η καλή επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk/Moose Test), στην οποία το Honda HR-V e:HEV με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 75 χλμ./ώρα βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV.

Μάρκα/Μοντέλο Honda HR-V
Έκδοση μοντέλου e:HEV 131 PS
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα Michelin
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση 225/50 R18
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
75
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,7
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,4
0-400 μέτρα (δλ.) 17,2
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) 130,2
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,4
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 7,5
Θόρυβος στα 100 (db) 68
Θόρυβος στα 120 (db) 71,2
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 3,5
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,3
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
635
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,36
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,44
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 18,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 2,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
335
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
65
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
100,5
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
131,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
765
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
500
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
199,5
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
98,5

Σελίδα 1Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Honda HR-V σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Honda HR-V