
Οι Πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών - Απογοήτευσαν τα Tesla
Αποκαλύπτουμε όλες τις πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία πάνω από 75 kWh. Ποια πάνε Θεσσαλονίκη, και ποια δεν φτάνουν ούτε Βόλο;
Ηλεκτρικά και πραγματικές αυτονομίες
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης και ήδη έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους στους δρόμους. Ο μεγαλύτερος ενδοιασμός απέναντι στα ηλεκτρικά είναι αναμφίβολα η αυτονομία τους και ιδιαίτερα στο ταξίδι. Μέσα στην πόλη και με δεδομένο ότι καίνε λιγότερο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ωστόσο στο ταξίδι καθώς δεν έχει αναπτυχθεί προς το παρόν επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών, η κατάσταση δυσκολεύει και χρειάζεται μοντέλο με μεγάλη μπαταρία, δηλαδή 75 KWh και πάνω. Συγκεντρώσαμε λοιπόν και αξιολογήσαμε όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα που έχουμε μετρήσει με μεγάλη μπαταρία, τα οποία όπως και θα δείτε σχεδόν όλα έχουν τιμή πάνω από 40.000 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
3 Tesla εκτός δεκάδας σε αυτονομία
Φυσιολογικά λοιπόν όταν κάποιος δίνει ένα τόσο σεβαστό ποσό, έχει την απαίτηση να μην αγχώνεται όταν βγαίνει στην εθνική. Η μεγαλύτερη έκπληξη βάσει των μετρήσεών μας είναι πως τα τρία μοντέλα της Tesla έείναι εκτός πρώτης δεκάδες σε αυτονομία ταξιδιού. Συγκεκριμένα το Model 3 Long Range δεν φτάνει ούτε στο Βόλο με την πραγματική του αυτονομία να φτάνει μόλις τα 302 χλμ.. Όχι πως τα 2 Model Y πήγαν καλύτερα, αφού το μεν Long Range ταξιδεύει για 315 χλμ. και το Performance για 331 χλμ..
Το VW ID.3 στη 13η θέση
Τα Tesla σίγουρα στον τομέα της αυτονομίας απογοήτευσαν, ωστόσο συνολικά το VW ΙD.3 είχε χειρότερη αξιολόγηση. Το μικρομεσαίο ηλεκτρικό της VW είναι 13ο από πλευράς χώρων συνολικά και 12ο σε ασφάλεια. Σχετικά με αυτούς τους δύο τομείς πάντως, από τα ευρήματα μας αξίζει να αναφέρουμε πως το Model 3 είναι το μοναδικό που δεν χωράει 3 επιβάτες στο πίσω κάθισμα, καθώς έχει πλάτος 1,31 μ. δηλαδή στενότερο και από μικρά μοντέλα όπως το Yaris, το Clio κ.λπ., ενώ εξίσου έκπληξη θεωρείται και η 13η θέση του Audi Q4 e-tron στον τομέα της ασφάλειας.
Η Ford Mustang Mach-E είναι το καλύτερο ηλεκτρικό
Στον αντίποδα βέβαια υπάρχουν και τα μοντέλα που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους. Πρώτη και καλύτερη η Ford Mustang Mach-E, η οποία στην έκδοσή της με κίνηση στους πίσω τροχούς και απόδοση 294 ίππων, είναι το καλύτερο μοντέλο βάσει αξιολόγησης και κριτηρίων επιλογής. Θέση που οφείλει κυρίως στην εξαιρετική της επίδοση στον τομέα της αυτονομίας-κατανάλωσης, αφού σε εθνική οδό έχει αυτονομία 490 χλμ.. Φτάνει δηλαδή από Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Από εκεί και πέρα στον τομέα της ασφάλειας, η πρώτη θέση πηγαίνει πάλι στην Mach-E, αλλά αυτή τη φορά στην έκδοση επιδόσεων GT με τα 487 άλογα κερδίζοντας οριακά στο νήμα την Mercedes EQS, έχοντας τα ίδια ακριβώς φρένα (35,3 μ.), αλλά προσπερνάει οριακά γρηγορότερα (1,84 δλ. έναντι 1,9 δλ.). Στον έτερο σημαντικό τομέα, αυτόν των χώρων η πρώτη θέση πηγαίνει στο Hyundai Ioniq 5.
To Hyundai Ioniq 5 έχει το καλύτερο Value for Money
Το μοντέλο της Hyundai εκτός από καλύτερο στον τομέα των προσφερόμενων χώρων, αποδεικνύεται και η πιο Value for Money επιλογή, καθώς είναι το δεύτερο πιο προσιτό μοντέλο με κόστος αγοράς από 41.990 ευρώ και παράλληλα το δεύτερο στη συνολική αξιολόγηση. Αναλογικά λοιπόν με τα χρήματα που θα δώσετε, το Ioniq 5 είναι η πιο έξυπνη επιλογή.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »