• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson.

Η ευχαρίστηση σε off-road διαδρομές κρύβεται πιο πολύ σε πατημένα εδάφη όπου ο ρυθμός μπορεί να γίνει γρήγορος.

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο.

Όμορφο αυτοκίνητο: Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω όψη του Tucson αποπνέουν μια αβίαστη γοητεία χωρίς εξάρσεις.

Δοκιμή: 4κίνητο Hyundai Tucson με 177 PS

Διαβάστηκε από 90013 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2017

Να πορεύεται η κατηγορία των SUV στην Ελλάδα χωρίς εκπρόσωπο από τη Hyundai, δε μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια φυσιολογική κατάσταση. Εμείς δοκιμάζουμε το νέο crossover της εταιρείας, το οποίο όμως επαναφέρει κι ένα επιπλέον «κανονικό» στοιχείο: το όνομα Tucson!

 
What is new
- Τρίτη γενιά μικρομεσαίου SUV Ηyundai
- Eπιστροφή στο σωστό όνομα
- Δυνατό μοτέρ – πολύ καλοί χώροι 
- 28.290 ευρώ με 177 ίππους και τετρακίνηση 

Υπάρχουν ονόματα τα οποία καμιά φορά δεν πιάνουν, δεν κουμπώνουν με ένα προϊόν. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το «ix35» όνομα το οποίο συνόδευσε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου στις αγορές εκτός Ν. Κορέας και Βόρειας Αμερικής. Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson και αφ`ενός αποφεύγει τα μπερδέματα που είχε προκαλέσει η παλιότερη επιλογή της στις διάφορες γεωγραφικές ζώνες, αφ`ετέρου προσθέτει ξανά την αύρα «άγριας Δύσης» που της άρεσε από την εποχή του πρώτου Santa Fe.  

Σε τοπικό επίπεδο, η έλευση του Tucson σηματοδοτεί και μια πιο σημαντική εξέλιξη, αφού επιβεβαιώνει ότι το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματα του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του. 

Απολύτως λογικά, αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το νέο Tucson, ένα αυτοκίνητο για την πιο καυτή κλάση των ημερών, ακολουθούμενο από ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο μοντέλων τα οποία θα γνωρίσουμε σιγά-σιγά. 

Το μικρό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από το διεθνές ντεμπούτο του τρίτης γενιάς Tucson μέχρι το λανσάρισμά του στην Ελλάδα δε μπορεί φυσικά να στερήσει φρεσκάδα από το σχήμα του νέου μοντέλου. Κάθε άλλο μάλιστα: το νέο SUV μπορεί να περιληφθεί στα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» το νέο Tucson καταφέρνει και παρουσιάζει ένα αβίαστο σπορ στιλ το οποίο απορρέει κυρίως από τις αναλογίες του αμαξώματος. Λεπτά φώτα εμπρός τραβηγμένα ψηλά στα άκρα του καπό και μια εξάγωνη μάσκα ανάμεσα, στην πιο καλή της εκτέλεση μέχρι τώρα, δημιουργούν ένα «πρόσωπο» το οποίο ξεχωρίζει. Αντίστοιχα και πίσω: τα μοτίβα είναι πιο απλο­ϊκά αλλά η όμορφη ενσωμάτωση καμπύλων και η έντονη κλίση της οροφής φτιάχνουν ένα σύνολο σχεδόν σαν τις κουπέ εκδοχές των SUV τις οποίες παρουσιάζουν πια όλο και περισσότεροι κατασκευαστές. 

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι εδώ στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του και με 177 ίππους φτιάχνει ένα πολύ γεροδεμένο πακέτο με στάνταρ και την τετρακίνηση. Η τιμή των 28.290 ευρώ είναι καλή για τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά και δείχνει ότι η Hyundai, μαζί και με τις πιο προσιτές εκδόσεις της γκάμας, η οποία ξεκινά από 19.390 ευρώ για το ατμοσφαιρικό μοντέλο των 132 ίππων, θα διεκδικήσει μια επιστροφή στην κανονικότητα και σε ό,τι αφορά τους πίνακες πωλήσεων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Λογικος

    Το Tucson μαζι με το Mazda CX-5 τα καλυτερα στην κατηγορια τους. Ολα τα αλλα απλα προσπαθουν...

      20
  • Γιωργος

    Είχα πάει και έκανα τεστ Drive το προσθιοκίνητο αλλά τελικά αποφάσισα να αγοράσω το Pegeuot που είναι ασύγκριτα πιο προηγμένο τεχνολογικά με καλύτερους κινητήρες, λιγότερους ρύπους και σαφώς ανώτερη οδική συμπεριφορά. Το Hyundai είναι μόνο όμορφο εξωτερικά. Κατά τα άλλα δεν αξίζει τίποτα μπροστά στον ανταγωνισμό.

      6
  • Νίκος

    Με 1580 κιλά καθαρό βάρος γι' αυτό το αμάξωμα και 177 CO2 ρύπους πρέπει να προσπαθήσει πολύ ακόμη η Hyundai...

      5
  • kernel

    430 euro τέλη κυκλοφορίας, δουλευόμαστε τώρα για να ξέρω... το Tuscon το έχουν σκοτώσει οι κινητήρες βενζίνης που έχει επιλέξει να βάλει η Hyundai. Ο turbo έχει πολλά τέλη και μεγάλη κατανάλωση και ο ατμοσφαιρικός είναι ψώφιος. Στην Ελλάδα δεν έχεις κανένα λόγο να το αγοράσεις ειδικά αν δε θέλεις πετρέλαιο...

      4
  • Δημ.Θεοδωρακακος

    Σε ΟΛΑ τα ξενα video-review και συγκριτικα, (που αντιθετα απο τα ελληνικα τεστ που κανουν δημοσιες σχεσεις και ολα τα βρισκουν υπεροχα, λενε τα πραγματα με το ονομα τους, και αν κατι ειναι κακο το θαβουν) το Tuscon θεωρειται ΚΟΡΥΦΑΙΟ, και εμπορικα κανει θραυση κι' ας μην ειναι και ιδιαιτερα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο. Στην Ελλαδα βεβαια θα παει απατο αφου: 1) Ο Ελληναρας δεν διαννοειται να δωσει πανω απο 10 χιλιαρικα για hyundai. Δεν πουλαει αρκετη μουρη. Στο εξωτερικο δεν θεωρειται "δευτερη μαρκα" εχει αποδεδειγμενη κορυφαια αξιοπιστια, και τιμη μεταπωλησης (μια ματια στις εγγυησεις που δινει παγκοσμιως αρκει), εδω διαβαζοντας τα posts, βλεπω πως ο ξερολας Ελληνας αμφισβητει μεχρι και αυτο!!!! 2) Η νεα Ελληνικη αντιπροσωπεια (για μερικα χρονια νομιζω δεν υπηρχε αντιπροσωπεια) ειναι για γελια, και απλα δεν προωθει το μοντελο. Αρκει να πω, πως τα διαφορα ηλεκτρονικα που διαφημιζονται στο φυλλαδιο δεν μπορεις να τα βαλεις ουτε σαν εξτρα. Οπως επισης, ηλιοροφη η' δερματινα καθισματα, στα μοντελα βενζινης!!!!!

      2
  • Μακης

    Πολύ ακριβό για χιουνται με την αμφιβόλου ποιότητας κατασκευή και ασφαλεια που έχουν.

      2