• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson.

Η ευχαρίστηση σε off-road διαδρομές κρύβεται πιο πολύ σε πατημένα εδάφη όπου ο ρυθμός μπορεί να γίνει γρήγορος.

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο.

Όμορφο αυτοκίνητο: Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω όψη του Tucson αποπνέουν μια αβίαστη γοητεία χωρίς εξάρσεις.

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Hyundai Tucson 1,6 λτ. με 177 PS

Διαβάστηκε από 53142 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/8/2017

Να πορεύεται η κατηγορία των SUV στην Ελλάδα χωρίς εκπρόσωπο από τη Hyundai, δε μπορεί να πει κανείς ότι είναι μια φυσιολογική κατάσταση. Εμείς δοκιμάζουμε το νέο crossover της εταιρείας, το οποίο όμως επαναφέρει κι ένα επιπλέον «κανονικό» στοιχείο: το όνομα Tucson!

 
What is new
- Τρίτη γενιά μικρομεσαίου SUV Ηyundai
- Eπιστροφή στο σωστό όνομα
- Δυνατό μοτέρ – πολύ καλοί χώροι 
- 28.290 ευρώ με 177 ίππους και τετρακίνηση 

Υπάρχουν ονόματα τα οποία καμιά φορά δεν πιάνουν, δεν κουμπώνουν με ένα προϊόν. Μια τέτοια περίπτωση ήταν και το «ix35» όνομα το οποίο συνόδευσε τη δεύτερη γενιά του μοντέλου στις αγορές εκτός Ν. Κορέας και Βόρειας Αμερικής. Με την τρίτη γενιά του μικρομεσαίου SUV της, η Hyundai επαναφέρει το όνομα Tucson και αφ`ενός αποφεύγει τα μπερδέματα που είχε προκαλέσει η παλιότερη επιλογή της στις διάφορες γεωγραφικές ζώνες, αφ`ετέρου προσθέτει ξανά την αύρα «άγριας Δύσης» που της άρεσε από την εποχή του πρώτου Santa Fe.  

Σε τοπικό επίπεδο, η έλευση του Tucson σηματοδοτεί και μια πιο σημαντική εξέλιξη, αφού επιβεβαιώνει ότι το καθεστώς της αντιπροσώπευσης της Hyundai στη χώρα μας βρίσκει ξανά τα πατήματα του και σταδιακά ανεβάζει ρυθμό στις «μηχανές» του. 

Απολύτως λογικά, αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το νέο Tucson, ένα αυτοκίνητο για την πιο καυτή κλάση των ημερών, ακολουθούμενο από ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο μοντέλων τα οποία θα γνωρίσουμε σιγά-σιγά. 

Το μικρό διάστημα που έχει μεσολαβήσει από το διεθνές ντεμπούτο του τρίτης γενιάς Tucson μέχρι το λανσάρισμά του στην Ελλάδα δε μπορεί φυσικά να στερήσει φρεσκάδα από το σχήμα του νέου μοντέλου. Κάθε άλλο μάλιστα: το νέο SUV μπορεί να περιληφθεί στα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Χωρίς πολλή οπτική «φασαρία» το νέο Tucson καταφέρνει και παρουσιάζει ένα αβίαστο σπορ στιλ το οποίο απορρέει κυρίως από τις αναλογίες του αμαξώματος. Λεπτά φώτα εμπρός τραβηγμένα ψηλά στα άκρα του καπό και μια εξάγωνη μάσκα ανάμεσα, στην πιο καλή της εκτέλεση μέχρι τώρα, δημιουργούν ένα «πρόσωπο» το οποίο ξεχωρίζει. Αντίστοιχα και πίσω: τα μοτίβα είναι πιο απλο­ϊκά αλλά η όμορφη ενσωμάτωση καμπύλων και η έντονη κλίση της οροφής φτιάχνουν ένα σύνολο σχεδόν σαν τις κουπέ εκδοχές των SUV τις οποίες παρουσιάζουν πια όλο και περισσότεροι κατασκευαστές. 

Η έκδοση της δοκιμής είναι από τις πιο γεμάτες. Όχι μόνο σε εξοπλισμό, όπου η στάνταρ λίστα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων είναι εδώ στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του και με 177 ίππους φτιάχνει ένα πολύ γεροδεμένο πακέτο με στάνταρ και την τετρακίνηση. Η τιμή των 28.290 ευρώ είναι καλή για τα προσφερόμενα χαρακτηριστικά και δείχνει ότι η Hyundai, μαζί και με τις πιο προσιτές εκδόσεις της γκάμας, η οποία ξεκινά από 19.390 ευρώ για το ατμοσφαιρικό μοντέλο των 132 ίππων, θα διεκδικήσει μια επιστροφή στην κανονικότητα και σε ό,τι αφορά τους πίνακες πωλήσεων. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta anti -vw

    @ το μαλακό υλικό δίνει το παρών στο κεντρικό τμήμα αλλά θα θέλαμε κάτι περισσότερο εδώ για να κατοχυρωθεί πιο καλά ο premium υπαινιγμός του συνόλου.Mας λέτε αυτό,άρα παραδεχόσαστε ότι αν είχε πιο παχύ αρμαφλέξ των υδραυλικών όπως το group vw θα ήταν πιο premium,αλλά ευτυχώς η hyundai δεν χρειάζεται να κάνει τέτοια τερτίπια,όπως και το αδερφάκι του το Sportage είναι πανέμορφα και αξιόπιστα αμάξια,μπράβο στους κορεατες.

      52
  • Άποψη

    Εγώ πάντως νιώθω πολύ μειονεκτικά όταν τα σκάω καφέ φορά στον μηχανικό με τα ατελείωτα προβλήματα που βγάζει.να πηγαίνεις στο service να γίνεται χαμός και στην Hyundai Kia να χτυπάνε μύγες.και δεν είμαι προκατειλημμένος λέω ότι βλέπω από προσωπική εμπειρία.εμενα δεν με νοιζει το πρεστίζ με νοιάζει να μην με πιάνουν κορόιδο οι εκάστοτε εταιριες.

      12
  • dimitris

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ Η ΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΙΟΥΝΤΑΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΤΟ ΣΠΟΡΤΑΤΖ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙ

      10
  • panosl1

    Τόσα χρόνια κρίση και ακόμη δε κατεβήκαμε από το καλάμι που μάθαμε να καβαλάμε και μιλάμε ακόμη για το πως θα πουλήσουμε μούρη όταν θα πάμε για καφέ... Αντέχει ο Ελληνας βαράτε... Να δούμε τι άλλο πρέπει να γίνει για να μάθουμε να κοιτάμε την ουσία των πραγμάτων. Μπράβο στη Hyundai!!!

      3
  • TEO

    Πολύ ωραίο το Tuscon, όπως και το ομόσταυλο Sportage. Η Hyundai παρουσιάζει ένα πραγματικά ολοκληρωμένο πακέτο σε λογική τιμή, με βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και εγνωσμένη αξιοπστία (ως εταιρία). Τώρα, αν κάποιος νιώθει μειονεκτικά οδηγώντας Hyundai η άλλο μη-Γερμανικό, μάλλον χρειάζεται κατι παραπάνω από ένα ακριβό αυτοκίνητο για να τονώσει την αυτοπεποίθηση του.

      2
  • Λούης

    Εντάξει βρε παιδιά Hyundai είναι μην το παρακάνουμε κιόλας. Καλό είναι για τα λεφτά του αλλά μέχρι εκεί. Ούτε το ιματζ ουτε το status που έχουν τα Γερμανικά έχει. Πρέπει πρώτα να φτάσει τα Ιαπωνικά και μετά να το συγκρίνουμε και με γερμανικά.

      1
  • Δημήτρης

    Καλή και ολοκληρωμένη παρουσίαση, μια μονο έλλειψη παρατήρησα, δεν αναφέρεται ο ανταγωνισμός στην κατηγορία, νομίζω πως ένα συγκριτικό τεστ ανάμεσα στα Tuscon, Sportage και Ford Kuga, στη έκδοση 4Χ4 Βενζίνης και αυτόματα, θα ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

      1
  • M.K.

    το ίματζ όπως και να το κάνουμε παίζει τεράστιο ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου Και ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλα ποσά. Πιστεύω πως αν κάποιος δεν μπορεί να πάρει κάποια από τα τρία ακριβά γερμανικά η καλύτερη επιλογή η vw. Ποτέ δεν θα νιώσεις μειονεκτικά για παράδειγμα να πας κάπου με ένα golf η ενα Tiguan.

      1
  • Noname

    @jimeta anti -vw δεν εξηγείται αλλιώς πρέπει να έχεις απωθημένα στο αρμαφλέξ, θες να σου στείλω κανα 2 μέτρα μπας και ηρεμήσεις ; επι της ουσίας έχεις να πεις κάτι ; και ναι για 28κ (συγκεκριμένη έκδοση) θα μπορούσαν κάτι παραπάνω...εγώ πάντως συμφωνώ με την γνώμη του autotriti

      1
  • Bilakos

    Η hyundai σε πολλες ευρωπαικες χωρες ειναι στις 3 πρωτες θεσεις σε πωλησεις και σε χωρες που δεν ειναι στην κατασταση που ειμαστε εμεις οικονομικα ...στην ελλαδα ειναι καπου 7 ...στο θεμα μας τωρα το tucson οποιος δεν το δει αππ κοντα και δεν μπει μεσα καλο ειναι να μην μπει καν στον κοπο να σχολιασει το αμαξι ειμαι απο τα ποιο καλα που μπηκα μιας και εξαχνα για αγορα...δεν θα μπω σε λεπτομεριες γιατι θα βρεθουν αρκετοι που θα λενε οτι τους κατεβει...ααα και οταν παμε για καφε εκτος απο το iphone μην ξεχναμε τα κλειδια στο τραπεζι διπλα απο το iphone φυσικα....

     
  • Normal

    Akomh kai kalo nai einaipou den to kseroume, einai banal na odhgeis kai na blepeis to shma hyundai sto timoni. H na phgaineis gia kafe kai na ntrepesai na baleis to kleidi panw sto trapezi...