Εκτός δρόμου «αρχηγείο»: από εδώ ενεργοποιείται το σύστημα ελέγχου καθόδου αλλά και το κλείδωμα στην κατανομή της ροπής στην τετρακίνηση. «Μπόνους» από πάνω το μπουτόν για περισσότερη ή λιγότερη υποβοήθηση στο τιμόνι.

    Περί τετρακίνησης

    270.993 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

    To σύστημα 4x4 του Tucson έχει την απλή δομή που έχουμε συνηθίσει: ξεκινά από δικίνητη επιλογή με το 100% της ροπής να φτάνει στους εμπρός τροχούς ενώ όποτε χρειαστεί μπορεί να δώσει τη μισή του δύναμη στον πίσω άξονα. Το κλείδωμα κρατάει τη ροπή ισόποσα μοιρασμένη για ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.. Φαντάζει μικρό το εύρος αλλά σίγουρα θα σας ξελασπώσει όταν βρείτε τα δύσκολα σε χώμα ή χιόνι. Γενικά σε εκτός δρόμου διαδρομές η αίσθηση είναι πολύ ευχάριστη, το ABS αργεί «να μπει» ενώ και το ESP απενεργοποιείται. Η ευχαρίστηση κρύβεται πιο πολύ σε πατημένα εδάφη όπου ο ρυθμός μπορεί να γίνει γρήγορος και λιγότερο σε ανώμαλες επιφάνειες όπου η μικρή άρθρωση της ανάρτησης δε θα βοηθήσει. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    skoda