• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Eυχαριστη αίσθηση, συγκρατημένες κλίσεις κι ένας καλός κινητήρας: το νέο Tucson θα εξυπηρετήσει με άνεση όχι μόνο τον απλό οικογενειάρχη αλλά και όποιον διεκδικήσει λίγη περισσότερη ευχαρίστηση.

Μια απόδοση σχεδόν 180 ίππων από ένα σύνολο 1,6 λίτρων με τούρμπο είναι σαφές ότι δημιουργεί ένα πολύ καλογυμνασμένο πακέτο.

Ευχάριστο και εκτός δρόμου το Tucson. Η απόσταση από το έδαφος ίσως μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερη αλλά μετά θα έκοβε πόντους από τη συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Οδική συμπεριφορά: Βελούδινο σε κίνηση, αποτελεσματικό όποτε πιεστεί

Διαβάστηκε από 244092 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2017
 

Ρεγουλάρισμα με στρόφιγγα στην πλάτη του καθίσματος, επαρκής διαδρομή του τιμονιού για την τηλεσκοπική ρύθμιση και αρκετά καλή αίσθηση από τον επιλογέα του κιβωτίου: αυτό είναι ένα Hyundai το οποίο δείχνει να μιλάει καλά… γερμανικά. Επιπλέον το κάθισμα παραμένει μαλακό για μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χάνει πόντους σε ό,τι αφορά τη στήριξη. 
 
Η κύλιση είναι πολύ ήσυχη και δεν είναι πολλές οι λακούβες οι οποίες θα απασχολήσουν πραγματικά το πλαίσιο. Ακόμη και τότε πάντως η συμπίεση των εξαρτημάτων της ανάρτησης δεν γίνεται θορυβωδώς ενώ και η εκτόνωση μετά γίνεται ελεγχόμενα και χωρίς αναπηδήσεις. Οι κλίσεις είναι υπαρκτές χωρίς να ενοχλούν και ταιριάζουν με το ήπιο σε ρύθμιση τιμόνι. Εδώ υπάρχει και επιλογή για δεύτερη χαρτογράφηση της υποβοήθησης: η sport σφίγγει λίγο την αίσθηση αλλά χωρίς αισθητά μεγάλη διαφοροποίηση γεγονός που ωθεί τον οδηγό να πατάει ξανά μετά από λίγη ώρα το σχετικό μπουτόν για να δει ποια ρύθμιση έχει επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση η πληροφόρηση είναι αρκετά καθαρή και το τιμόνι παραμένει σίγουρο και στον αυτοκινητόδρομο όπου το Tucson επιδεικνύει ευχάριστη ευθυβολία. 
 
Εκεί που θα πέσει το μάτι του οδηγού είναι ένα μικρό πάνελ με μπουτόν δίπλα στον επιλογέα του κιβωτίου: έλεγχος καθόδου αλλά και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού! Κυρίως το δεύτερο στοιχείο είναι πραγματικά υπό εξαφάνιση για την κατηγορία. Καλό εφόδιο για το Tucson και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις του οι οποίες χάρη και στην τετρακίνηση (στάνταρ με το μοτέρ αυτό) είναι σίγουρα μέρος του ρεπερτορίου του. 
 
Οι φυσιολογικοί περιορισμοί μπαίνουν από τη σχετικά συγκρατημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) αλλά και τα ασφάλτινου προσανατολισμού ελαστικά. Σε σαθρό έδαφος ή –ακόμα πιο πολύ- σε δρόμο καλυμμένο με χιόνι πάντως το Tucson θα μπορεί να συνδυάζει την ασφαλή διέλευση με αρκετή διασκέδαση.

Στην άσφαλτο όπου θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του πάντως, το αυτοκίνητο, χωρίς να γίνεται ποτέ σπορ, αποδεικνύεται πολύ ώριμο, ουδέτερο και με πλαίσιο το οποίο διαχειρίζεται εύκολα την παραπάνω πίεση που θα του ασκήσει ο οδηγός παίρνοντας θάρρος από το καλό μοτέρ. Βασική αντίδραση παραμένει η υποστροφή όσο ανεβαίνει ο ρυθμός ενώ το πρώτο στοιχείο το οποίο αρχίζει να μένει πίσω όσο η βόλτα γίνεται σπορτίφ είναι το τιμόνι και αρκετά αργότερα η ανάρτηση. Η τελευταία παραμένει σφικτή χωρίς όμως να γίνεται ακραία. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 10 σχόλια

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »