2 φωτογραφίες »

Πρώτη σε δημοτικότητα η Tesla, απίστευτη πτώση η Ferrari

4.731 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2021)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη μέτρηση της δημοτικότητας των εταιρειών και σήμερα ένας εξ αυτών είναι η αναζήτηση μέσω του Google. Έτσι μία έρευνα σε βάθος 10ετίας επικεντρώθηκε στις μάρκες αυτοκινήτων και έδειξε ποιες είναι αυτές που έχουν ανεβάσει τη δημοτικότητά τους, αλλά και αυτές που υστέρησαν.


Αν κάποιος έλεγε πως η Ferrari μέσα στα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει τη δημοτικότητα της κατά 35,3% είναι βέβαιο πως δύσκολα θα μπορούσε να γίνει πιστευτός. Ωστόσο σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε η ιστοσελίδα Compare the Market, αυτό είναι γεγονός.
 
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα χρησιμοποίησε τα δεδομένα αναζήτησης της τελευταίας δεκαετίας (2010-2020) από την Google σε παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να συμπεράνει ποιες μάρκες έχουν αυξήσει τη δημοτικότητά τους και ποιες όχι.
 
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας η Tesla έχει ανεβάσει κατακόρυφα τις μετοχές της δημοτικότητάς της συγκεντρώνοντας ποσοστό που ξεπερνά το 1.262% και φυσικά βρίσκεται στην πρώτη θέση. Σημαντική άνοδος υπάρχει και στη δημοφιλία του Ομίλου Hyundai, καθώς Kia και Hyundai καταλαμβάνουν την δεύτερη και τέταρτη θέση αντίστοιχα με ανεβασμένα ποσοστά κατά 71,3% και 25,7%, τη στιγμή που η πολυτέλεια της Rolls-Royce έφερε τη βρετανική μάρκα στη δεύτερη θέση με +62%.
 
Θετικό πρόσημο έχουν ακόμα μάρκες όπως οι Lamborghini (24,8%) Mercedes (20,6%), Porsche (14,5%), Jaguar (12%), Nissan (8,7%), Toyota (6,4%) και Ford (1,2%), όχι όμως και μάρκες όπως οι BMW (-14,5%), Volvo (-9,4%), αλλά και ιδιαίτερα αγαπητές μάρκες από το κοινό όπως οι Fiat (-52,5%), Citroen (47,6%), Vauxhall/Opel (-45%), Ferrari (-35,3%) και Mitsubishi (-23,8%) που μετρούν τις μεγαλύτερες απώλειες σύμφωνα με το γράφημα που προσφέρει η ιστοσελίδα και μπορείτε να δείτε στη γκαλερί των εικόνων.

SPRING SEAT
OPEL