Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 125 άλογα σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα τονώνουν τις επιδόσεις, αλλά κυρίως συγκρατούν την κατανάλωση.

Kινητήρες: Ήπια υβριδικά και οικονομικά σε κατανάλωση

68.104 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2021)

Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων, θα συναντήσουμε τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1,0 EcoBoost κινητήρα στην εκδοχή των 125 ίππων και των 170 Nm. Ο κινητήρας και στις δύο περιπτώσεις λειτουργεί αψεγάδιαστα, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα κύκλωμα 48V, το οποίο του δίνει μέχρι και 50 Nm έξτρα ροπής στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο. Οι διαφορές στις μετρήσεις επιδόσεων είναι ελάχιστες, ενώ όσον αφορά την κατανάλωση το Focus είναι ελάχιστα πιο οικονομικό με την Ford να υπόσχεται 5,2 λτ./100χλμ. αντί 5,3 λτ./100 χλμ του Puma.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
NISSAN