9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα στην καμπίνα του Focus, με άφθονη χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των θυρών και αψεγάδιαστη συναρμογή.

Εσωτερικό: Περισσότερο hi-tech το Puma, πιο ευρύχωρο το Focus

67.214 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2021)

Σχεδιαστικά δε θα βρούμε διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα με την αλά τάμπλετ οθόνη αφής 8`` στο κέντρο του ταμπλό και τα χειριστήρια κλιματισμού από κάτω. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή στα δύο μοντέλα, με χρήση μαλακού στην υφή υλικού, ελαφρώς πιο εκτεταμένα στο Focus και στιβαρή συναρμογή. Από εκεί και πέρα το Puma στον προαιρετικό του εξοπλισμό ή σε ανώτερες εκδόσεις διαθέτει περισσότερα τεχνολογικά καλούδια, όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3`` και μόνιμη διασύνδεση με το κινητό σας μέσω του modem FordPass Connect, ενώ και από τη βασική του έκδοση Titanium θα συναντήσουμε καθίσματα με λειτουργία μασάζ.

Αναλογικός ο πίνακας οργάνων του Focus με οθόνη πληροφόρησης/μενού στο κέντρο.

Αναλογικός ο πίνακας οργάνων του Focus με οθόνη πληροφόρησης/μενού στο κέντρο.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Όσον αφορά τους χώρους, το Focus υπερτερεί σημαντικά στην καμπίνα, ειδικά στο φάρδος του πίσω καθίσματος και στην άνεση φιλοξενίας τριών ενήλικων πίσω, ενώ το Puma υπερτερεί τόσο σε χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, όσο και σε πρακτικότητα, χάρη στο MegaBox.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Kalitero aytokinito
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel