Στις 13 Ιουνίου το ντεμπούτο του «καυτού» Alpine A290

2.007 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2024)
Στις 13 Ιουνίου το ντεμπούτο του «καυτού» Alpine A290
6 Φωτογραφίες »

- Πρεμιέρα στο πλαίσιο του 24ωρου αγώνα του Le Mans.
- Στην πλατφόρμα του Renault 5, με 19άρες ζάντες και ξεχωριστά φώτα.
- Τιμόνι με μπουτόν α λα F1.
- Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και περίπου 270 άλογα.

Πρεμιέρα στο πλαίσιο του 24ωρου αγώνα του Le Mans

Την ημερομηνία όπου θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του, το νέο A290 ανακοίνωσε η Alpine. Η γαλλική μάρκα με μία teaser εικόνα γνωστοποίησε πως η 13η Ιουνίου θα είναι η ημέρα που το καινούργιο ηλεκτρικό hatchback θα αποκαλυφθεί, στο πλαίσιο του 24ωρου αγώνα του Le Mans. Παράλληλα, η Alpine έδωσε στη δημοσιότητα και κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το «καυτό» ηλεκτρικό, που έχει ως βάση του το νέο Renault 5.

Ανακοινώθηκαν επίσημα οι διαστάσεις του

Την ώρα που το Alpine A290 συνεχίζει να βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης, η φίρμα ανακοινώνει τις διαστάσεις του. Το νέο A290 έχει μήκος 3.990 χλστ., πλάτος 1.820χλστ., ύψος 1.520 χλστ. και μεταξόνιο 2.530 χλστ. Η Alpine στη σύντομη ενημέρωση που παρείχε στα ΜΜΕ, τόνισε την εστίασή της στις δυναμικές επιδόσεις του A290, δηλώνοντας ότι έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην απόκριση του κινητήρα, την ακρίβεια οδήγησης και την ευελιξία.

Στην πλατφόρμα του Renault 5, με 19άρες ζάντες και ξεχωριστά φώτα

Αυτό που γνωρίζουμε από τις μέχρι τώρα πληροφορίες και εικόνες του νέου A290, είναι πως θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMFB-EV και θα εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών, οι οποίες θα έρχονται με μια χαρακτηριστική σχεδίαση με τετράγωνες ακτίνες, παρόμοιες με αυτές που είχε και το A290–ß concept του 2023. Τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα του επερχόμενου μοντέλου με LED λωρίδες σε διάταξη που παραπέμπει στο γράμμα «Χ», είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που κάνει το αυτοκίνητο αναγνωρίσιμο από μακριά.

Τιμόνι με μπουτόν α λα F1

Στο εσωτερικό, το τιμόνι θα διαθέτει λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τα τιμόνια των αγωνιστικών της F1: Ένα κουμπί «ΟV» (Overtake) που όταν το πατάει ο οδηγός θα προσφέρει στο αυτοκίνητο μια «ένεση» ισχύος από τον κινητήρα, έναν διακόπτη ρύθμισης της ποσότητας ενέργειας που θα αντλεί η μπαταρία κατά το φρενάρισμα και ο οποίος μοιάζει με τον μοχλό που χρησιμοποιεί το σύστημα KERS στα τιμόνια της F1.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
test center