• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη και πολλών εκπροσώπων των αρμόδιων φορέων που συντέλεσαν στη δημιουργία του, παραδόθηκε σήμερα ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία το σύγχρονο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θηβών.

Στο κοινό το σύγχρονο τμήμα της ΠΕΟ Αθηνών-Θηβών

1.244 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/10/2020

Παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία το νέο σύγχρονο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θηβών το οποίο αποκαθιστά την κυκλοφορία στην περιοχή της Μάνδρας, μετά τις σημαντικές καταστροφές που είχε υποστεί ο αυτοκινητόδρομος από τις φονικές πλημμύρες του 2017.

Renault: εκπτώσεις και δώρα
Yokohama: BluEarth-GT AE51 Για εξαιρετική πρόσφυση, υψηλή αντοχή & χαμηλή αντίσταση κύλισης!

Παρουσία του Περιφερειάρχη Αττικής, Γ. Πατούλη και πολλών εκπροσώπων των αρμόδιων φορέων που συντέλεσαν στη δημιουργία του, παραδόθηκε σήμερα ολοκληρωμένο στην κυκλοφορία το σύγχρονο οδικό τμήμα της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών-Θηβών. Το εν λόγω έργο αποτελεί το τμήμα από τη διασταύρωση της Παλιάς Εθνικής Οδού με την Αττική Οδό έως και το 5ο χιλιόμετρο της νέας ΠΕΟ.
 
Ο αυτοκινητόδρομος χωρίζεται σε δύο τμήματα. Στο πρώτο έγινε επισκευή βλαβών και βελτίωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού Αθήνας – Θήβας Π.Ε.Ο.Α.Θ., σε μήκος περίπου 5 χλμ. από τον κόμβο της ΠΕΟΑΘ με την Αττική Οδό και στο δεύτερο πραγματοποιήθηκε αποκατάσταση των φθορών σε μήκος περίπου 3,5 χλμ. που υπέστη η ΠΕΟ.ΑΘ. μετά την καταστροφική πλημμύρα της 15ης Νοέμβρη του 2017, στη Δυτική Αττική.
 
Πιο συγκεκριμένα το πρώτο τμήμα του οδικού έργου μήκους 5χλμ περίπου από Αττική οδό έως οικισμό Νέας Ζωή Μάνδρας, περιλαμβάνει την πλήρη ανακατασκευή της ΠΕΟΑΘ, με απαλλοτριώσεις και διαπλάτυνση (από 8 μέτρα στα 25 μέτρα), κατασκευή δικτύων αποχέτευσης όμβριων, πεζοδρομίων, ηλεκτροφωτισμού, νέων δικτύων ΟΚΩ. Παράλληλα κατασκευάστηκε νέα χάραξη μήκους 1600 μέτρων, με την οποία αποφεύγονται κατά το δυνατόν οι διασταυρώσεις της Π.Ε.Ο. με το ρέμα Σούρες λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες όπως αυτές διαμορφώθηκαν μετά τη θεομηνία του 11/2017.
 
Επίσης έγινε πλήρης κατασκευή τριών ισόπεδων κυκλικών κόμβων, ενός ισόπεδου κόμβου μορφής Τ και ενός ισόπεδου κόμβου μορφής διασταύρωσης, με ηλεκτροφωτισμό, κατασκευή εγκάρσιου οδικού δικτύου μήκους 1 χλμ. και κατασκευή μιας γέφυρας.
 
Τέλος στο δεύτερο τμήμα μήκους περίπου 3,5 χλμ. από τη Νέα Ζωή Μάνδρας έως την Αγία Σωτήρα, περιλαμβάνει την επισκευή των βλαβών που υπέστη η υφιστάμενη Π.ΕΟ.Α.Θ. από τα ακραία πλημμυρικά φαινόμενα της 15-11-2017. Στα πλαίσια του έργου έγινε αποκατάσταση των βλαβών με ενιαία επιφάνεια αντιολισθηρού τάπητα σε όλο το μήκος και πλάτος επέμβασης της οδού. Κατασκευή τοιχίων αντιστήριξης συνολικού μήκους περίπου 1,6 χλμ. για την προστασία της οδού στα τμήματα που οδεύει παράλληλα με το ρέμα Σούρες. Κατασκευή οριζόντιας, κάθετης σήμανσης και ασφάλισης. Επίσης έγινε ανακατασκευή του δικτύου ύδρευσης από το υπάρχον αντλιοστάσιο, κατά μήκος της ΠΕΟΑΘ έως την είσοδο του οικισμού Αγία Σωτήρα.