Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον μπροστινό άξονα για συμμετρική κατανομή μαζών.

Επιμέρους τεχνικά

28.734 Επισκέψεις στο άρθρο

Η τεχνοτροπία κινητήρας-κιβώτιο μπροστά και παραλαβή ισχύος πίσω θεωρείται ιδανική όταν κανείς θέλει να πετύχει συμμετρική κατανομή των μαζών. Και πράγματι έτσι είναι και εδώ, αφού έχουμε κατανομή 52%-48% εμπρός-πίσω αντίστοιχα. Τα φρένα είναι παντού φυσικά δίσκοι, με τους εμπρός αεριζόμενους διαμέτρου 258 χιλιοστών και τους πίσω συμπαγείς με διάμετρο 255 χιλιοστά για την έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα. Στην περίπτωση του δίλιτρου, έχουμε 280 χιλιοστά εμπρός και πίσω. Οι διαστάσεις των δίσκων μπορεί να μην φαίνονται μεγάλες, αλλά μην έχετε καμιά αμφιβολία για την επάρκειά τους αφού εδώ μιλάμε για βάρος ενός τόνου περίπου.

Μετριοπαθείς επιλογές έχουν γίνει και στα ελαστικά και τους τροχούς με 16ρηδες για τις βασικές εκδόσεις και 17ρηδες για τις πιο πλούσιες με το δίλιτρο μοτέρ. Η αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου δεν είναι γνωστή αφού η Mazda δεν έχει δώσει τιμές ούτε για την οπισθέλκουσα ούτε για την μετωπική επιφάνεια του οχήματος. Δεδομένης ωστόσο της roadster μορφής του αυτοκινήτου, θα μπορούσαμε να εικάσουμε ότι η οπισθέλκουσα θα κυμαίνεται μεταξύ 0.36-0.38, η οποία σε συνδυασμό με την πολύ μικρή μετωπική επιφάνεια του οχήματος, θα μπορούσε να δώσει μείζονα ισοδύναμη επιφάνεια κάτω από τα 0.65 τετραγωνικά μέτρα, νούμερο που κρίνεται ικανοποιητικό.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

TI LINGLONG AGORAZO
skoda