2 φωτογραφίες »

Σε πρώτο πλάνο τα διπλά ψαλίδια του εμπρόσθιου άξονα.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις. Βράχος, πούπουλο, παιχνίδι…

28.733 Επισκέψεις στο άρθρο

Το πλαίσιο του νέου MX-5 είναι καινούργιο και έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την μείωση του βάρους και την αύξηση της ακαμψίας και πράγματι έχουν εφαρμοστεί όλες οι μοντέρνες μηχανολογικές τακτικές για αυτό το σκοπό. Από άποψη μεταλλουργίας, το πλαίσιο διαθέτει μείγμα χαλύβων διαφόρων ιδιοτήτων, από μαλακούς χάλυβες αντοχής 270 mPa μέχρι πανίσχυρους θερμοδιαμορφωμένους χάλυβες με αντοχή άνω των 1.200 mPa αναλόγως του σημείου. Επίσης, για συγκράτηση του βάρους, έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε διάφορα μέρη του αμαξώματος, όπως καπό, πορτμπαγκάζ, εμπρός φτερά, πλαίσιο οροφής και αλλού. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, το όχημα να ξεκινά περίπου από τα 1.050 κιλά βάρους για την βασική έκδοση με τον 1.500άρη κινητήρα και χιεροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και να φτάνει στα περίπου 1.120 κιλά στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο και μεταλλική αφαιρούμενη οροφtή με το δίλιτρο μοτέρ.

Σε ότι αφορά τις αναρτήσεις, οι λύσεις που έχουν επιλεγεί είναι κορυφαίες ενώ είναι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς. Στον εμπρός άξονα συναντούμε διπλά ψαλίδια κατασκευασμένα από αλουμίνιο για μείωση του μη ανηρτημένου βάρους, ενώ στον άξονα παραλαβής της ισχύος έχουμε μια εξελιγμένη λύση πέντε συνδέσμων. Στην 4η γενιά του MX-5 δε, οι σύνδεσμοι έχουν μικρότερο μήκος για μείωση του βάρους. Επίσης, προαιρετικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αμορτισέρ της Bilstein για πιο άμεση οδική συμπεριφορά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
SEAT