2 φωτογραφίες »

Το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο του MX-5.

Μετάδοση: Και με μηχανικό μπλοκέ

28.735 Επισκέψεις στο άρθρο

Το MX-5 4ης γενιάς διατίθεται με 2 τύπου κιβώτια. Ένα κλασικό χειροκίνητο εξάρι και ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής, ισάριθμων σχέσεων κατασκευασμένο από την Aisin. Το αυτόματο είναι διαθέσιμο μόνο στον δίλιτρο κινητήρα ενώ η κλιμάκωσή του είναι πιο αραιά από το χειροκίνητο σε όλες τις ταχύτητες πλην της τελικής σχέσης του διαφορικού που είναι πιο κοντή. Στην δε περίπτωση της 6ης ταχύτητας του χειροκίνητου κιβωτίου, η σχέση μετάδοσης είναι 1:1 με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των απωλειών από την μετάδοση όταν το αυτοκίνητο κινείται στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες.

Η παραλαβή της ισχύος λαμβάνει χώρα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω ελεύθερου διαφορικού στις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τοποθέτησης μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στην περίπτωση του δίλιτρου κινητήρα μεγιστοποιώντας την διαμήκη και την εγκάρσια πρόσφυση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
KIA