• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Civic Sedan είναι ένα από τα μοντέλα της Honda που δέχονται το νέο κινητήρα.

    Απόδοση-Συνεργασία με κιβώτια

    Διαβάστηκε από 75573 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/8/2019
     

    Λογιστικά ο κινητήρας αποδίδει 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm με επίπεδο διάγραμμα από τις 1.900 έως τις 5.500 σ.α.λ στην περίπτωση συνεργασίας με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο. Στην περίπτωση της αυτόματης μετάδοσης, που για την περίσταση είναι ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης κιβώτιο με δυνατότητα εξομοίωσης 7 σχέσεων, η ισχύς παραμένει ίδια αλλά στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή είναι μειωμένη στα 220 Nm με επίπεδο διάγραμμα από τις 1.700-5.000 σ.α.λ. «προδίδοντας» και το εγγενές μειονέκτημα του συγκεκριμένου τύπου κιβωτίων σε ότι αφορά την διαχείριση της ροπής.

    Οι περιβαλλοντικές επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για την απόδοση, με εκπομπές ρύπων CO2 130 γρ./χλμ. για το χειροκίνητο και 131 για το CVT, στην περίπτωση της sedan έκδοσης του Honda Civic. Κλείνοντας αυτήν την ανάλυση, θα λέγαμε ότι η Honda δεν λάθεψε. Πήρε τα καλούδια και την τεχνογνωσία που διέθετε στους κινητήρες φυσικής αναπνοής (βλ. VTEC), πρόσθεσε και νέα (βλ. άμεσο ψεκασμό, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή κ.α.) και εν τέλει έφτιαξε έναν μοντέρνο κινητήρα με εξαιρετική απόδοση και χορταστικά νούμερα. Η χρήση στο μέλλον ενός twin scroll turbo (διπλής διόδου εισαγωγής) για ακόμα καλύτερη ελαστικότητα καθώς και ενός παραδοσιακού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής ή ακόμα καλύτερα ενός διπλού συμπλέκτη, θα κολακέψουν ακόμα περισσότερο, έναν ήδη πολύ καλό κινητήρα. Οι ανταγωνιστές μόλις απέκτησαν έναν άξιο αντίπαλο.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ