• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Απόδοση-Συνεργασία με κιβώτια

106.726 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2021)

Λογιστικά ο κινητήρας αποδίδει 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 240 Nm με επίπεδο διάγραμμα από τις 1.900 έως τις 5.500 σ.α.λ στην περίπτωση συνεργασίας με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο. Στην περίπτωση της αυτόματης μετάδοσης, που για την περίσταση είναι ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης κιβώτιο με δυνατότητα εξομοίωσης 7 σχέσεων, η ισχύς παραμένει ίδια αλλά στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή είναι μειωμένη στα 220 Nm με επίπεδο διάγραμμα από τις 1.700-5.000 σ.α.λ. «προδίδοντας» και το εγγενές μειονέκτημα του συγκεκριμένου τύπου κιβωτίων σε ότι αφορά την διαχείριση της ροπής.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι περιβαλλοντικές επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για την απόδοση, με εκπομπές ρύπων CO2 139 γρ./χλμ. για το χειροκίνητο και 152 για το CVT κατα WLTP. Κλείνοντας αυτήν την ανάλυση, θα λέγαμε ότι η Honda δεν λάθεψε. Πήρε τα καλούδια και την τεχνογνωσία που διέθετε στους κινητήρες φυσικής αναπνοής (βλ. VTEC), πρόσθεσε και νέα (βλ. άμεσο ψεκασμό, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή κ.α.) και εν τέλει έφτιαξε έναν μοντέρνο κινητήρα με εξαιρετική απόδοση και χορταστικά νούμερα. Η χρήση στο μέλλον ενός twin scroll turbo (διπλής διόδου εισαγωγής) για ακόμα καλύτερη ελαστικότητα καθώς και ενός παραδοσιακού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής ή ακόμα καλύτερα ενός διπλού συμπλέκτη, θα κολακέψουν ακόμα περισσότερο, έναν ήδη πολύ καλό κινητήρα. Οι ανταγωνιστές έχουν έναν ιδιαίτερα δύσκολο αντίπαλο.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »