• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Το χαμηλής αδράνειας turbo του Honda 1.5 VTEC.

Από turbo πως πάμε;

93.109 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2021)

Η Honda χρησιμοποιεί ένα χαμηλής αδράνειας turbo που προσφέρει εξαιρετική απόκριση και χαμηλή υστέρηση (turbo lag), μονής διόδου εισαγωγής (single-scroll). Η ενσωμάτωση twin scroll θα βοηθούσε περαιτέρω ενδεχομένως την ελαστικότητα του κινητήρα, αλλά η Honda έκρινε πως δεν χρειάζεται, ίσως στο μέλλον. Η wastegate ελέγχεται μέσω ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζοντας ακαριαία απόκριση και ελέγχοντας με μεγάλη ακρίβεια την πίεση υπερπλήρωσης. 

Η υγρόψυκτη ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.

Η υγρόψυκτη ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το παραδοσιακό μειονέκτημα των turbo κινητήρων που είναι η ανάγκη για εμπλουτισμό του μείγματος προκειμένου να βελτιωθεί η ψύξη του κινητήρα, έχει αντιμετωπιστεί από την Honda με 2 τρόπους: Ο πρώτος είναι κάνοντας την πολλαπλή εξαγωγής και την κυλινδροκεφαλή ένα κομμάτι. Έτσι, η πολλαπλή εξαγωγής ψύχεται από το ψυκτικό κύκλωμα της κυλινδροκεφαλής ρίχνοντας τις θερμοκρασίες, ενώ επίσης οι 8 βαλβίδες εξαγωγής διαθέτουν επίστρωση από νάτριο το οποίο φημίζεται για την θερμική του αγωγιμότητα (χρησιμοποιείται ακόμα και σε πυρηνικούς αντιδραστήρες), συνεπώς δεν χρειάζεται εμπλουτισμός του μείγματος για την ψύξη τους. Η μείωση της ανάγκης για εμπλουτισμό του μείγματος, έχει ως τελικό αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »