• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ΣτΆ αριστερά, το μπεκ του άμεσου ψεκασμού.

Επιμέρους τεχνικά

93.105 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2021)

Σώμα και κυλινδροκεφαλή του κινητήρα είναι πλήρως αλουμινένια, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας είναι κατασκευασμένος από σφυρήλατο χάλυβα προσφέροντας παροιμιώδη αντοχή.  Ο ψεκασμός του καυσίμου είναι άμεσος (απΆ ευθείας στον θάλαμο καύσης) επιτρέποντας αύξηση της γεωμετρικής συμπίεσης που για την περίσταση είναι στο 10.6:1, σχετικώς υψηλή για υπερπληρωμένο κινητήρα, κάτι που βελτιώνει την ανάπτυξη ροπής και τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Επίσης, όταν ο κινητήρας είναι κρύος, ο ψεκασμός λαμβάνει χώρα κατά την συμπίεση όπως στους diesel επιτρέποντας τοπικά χρήση φτωχού μείγματος, με αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης και ταχεία αύξησης της θερμοκρασίας του κινητήρα και του καταλύτη. Στο μέτωπο της ελαχιστοποίησης των τριβών, ο 1.500άρης VTEC ενσωματώνει μια τεχνική λείανσης σε 2 πάσα, μειώνοντας τις δι` επαφής τριβές μεταξύ εμβόλου και τοιχωμάτων κυλίνδρου, ενώ χρησιμοποιεί ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι ιξώδους 0W-20.

Τέλος, ο κινητήρας διαθέτει εντόνως υποτετράγωνη γεωμετρία (διάμετρος 73 mm, διαδρομή 89,5 mm με αποτέλεσμα 1.498 κυβικά εκατοστά), κάτι ιδιαίτερα σύνηθες και αποδοτικό σε υπερπληρωμένους κινητήρες που το υψηλό στροφάρισμα ούτε απαιτείται αλλά και δεν είναι ευχερώς επιτεύξιμο.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »